Buik-Rug draaien?

Hallo,

Ons zoontje is inmiddels 6 maanden. Hij kan al een hele poos van zijn rug op z'n buik draaien maar ik vraag me af met welke leeftijd baby's terug gaan rollen.
Hoe gaat dit met jullie baby's?

Groetjes Grietje
 
Hoi Grietje

Onze zoon draaide ook al met 4 maanden van rug naar buik maar pas veel later van buik naar rug, daar kan je niet zo veel van zeggen. Op het cb zeiden ze wel oje hij draait er vlug dus het terug draaien zal wel duren en ja hoor pas met 5 1/2 maand draaide hij terug.
 
Hoi!
Mijn zoontje wordt over 1 1/2 week 6 maanden en doet hetzelfde. Hij kan dus ook nog niet goed terugrollen (armpje zit nog in de weg haha). Wel maakt hij al echt kruipbewegingen met zijn knietjes onder zijn buikje. Ik maak me er niet druk om hoor, komt vanzelf. Wel heel leuk om te lezen dat dat bij jullie ook zo is! Altijd fijn om wat herkenning te hebben, toch?

Groetjes, Cornelie
 
Onze zoon is nu 10 maanden oud en kan wel van de rug op zijn buik draaien maar ook nog niet terug,maar alle babys doen het denk op hun eigen tempo ,de een is er snel mee de ander langszaam. groetjes Esther.
 
Robin net 3 maanden rolde eergister 2x van zijn buik op zijn rug, daarna heeft hij het niet meer gedaan, dus of dit een foutje van hem was.............?

groetjes van Angela
 
Terug
Bovenaan