Buik slapen

<p>Hoi,</p><p> </p><p>Ik vroeg me af; durven meer vrouwen niet meer op hun buik te slapen nu je weet dat je zwanger bent? </p><p>Ik ben inmiddels in de 18e week, maar durf sinds het moment dat ik weet dat ik zwanger ben niet meer op mn buik te liggen. Vind het zo raar, om boven op mn babytje te gaan liggen, dat idee voelt zo stom. Herkennen meer vrouwen zich daarin? Mis soms het buikslapen heel erg, maar toch durf ik het gewoon niet, stom hè?! </p>

Ik heb het ook vrij snel niet meer gedaan hoor, ook omdat ik voelde dat ik ergens op lag. Overigens heb ik nog wel een paar keer op het strand in een zwemband gelegen met mn buik in het gat, heerlijk!

Ik durf ook niet meer op mijn buik te slapen, maar ik word nog steeds wakker op mijn buik (31+1). De verloskundige geeft ook aan dat dit geen probleem is. Mocht je kleintje er last van hebben dan verneem je dat wel door dat die opeens erg hard begint te schoppen en slaan.

Ik doe het ook niet meer. Ik ben bijna 11 weken zwanger en ik had al snel dat ik ook misselijk werd als ik op mijn linkerzijde ging liggen. Nu slaap ik maar op mijn rechterzijde of op mijn rug. Ik ben zwanger van een tweeling en ik groei enorm. Ook last van bandenpijn, dus ik denk dat op mijn buik slapen ook gewoon niet meer zo lekker is als voorheen.  

Hier ook een buikslaper. Mis het ook heel erg! Ik slaap daarom nu met een voedingskussen tegen mijn buik aan. Zo ligt mn buik toch ergens tegenaan en heb ik het idee dat ik lekkerder slaap. Het lijkt dan nog het meest op buikslapen, ook al lig ik op mijn zij. 

Hoi,
Ik ben 7 weken nu. Ik slaap nog wel op mn buik. Al lijkt het al wel steeds lastiger te worden. Als ik eenmaal lig heb ik geen last. Maar zodra ik opsta lijkt het alsof ik toch last van bandenpijn heb. Een soort spierpijn vlak naast mn navel.
Denk dat ik toch maar moet proberen om een andere houding te gaan zoeken. Het schijnt geen kwaad te kunnen maar voor mn eigen gevoel

BenB, je linkerzij is wel het beste in het laatste trimester voor maximale hoeveelheid bloed en voeding voor je kindje(s). Miss bij jou zelfs al eerder met 2.  

22 week zwanger en slaap nog elke nacht op mn buik ? wanneer de baby het niet fijn meer vind dan schopt ze wel en dan draai ik automatisch op mn zij. 

Terug
Bovenaan