buik slapen

A

Anoniem

Guest
ik ben nu 35 wkn zwanger,en lig nog vaak op mijn buik te slapen...
zijn er meer mensen die dat doen?

hoi

ik ben nu 13 wk zwanger en ook ik slaap af en toe op mijn buik of half op mijn buik/zij.weet eigenlijk niet of dit kwaad kan weet jij dat?want het slaapt wel heerlijk.ik weet nog na mijn eerste bevalling   dat ik na een paar dagen op mijjn buik gign slapen,dat was echt raar en het deed ook een beetje pijn toen.maar sliep wel lekker .en het slapen gaat toch al niet makkelijk op het laatst.mijn motto doe wat je gewon lekker vind slapen.gr wendy 13 wk zw nr 2

Hi dames,
Ik ben ook een echte buikslaper, en ik heb tijdens zwangerschap ook veel op m'n buik gelegen, tot het niet meer ging.
Er zijn zelfs mensen die tot het einde op hun buik slapen. Kan maar ik vond het op een gegeven moment niet meer fijn.
In ieder geval merkt je kindje daar niks van is mij verteld.
X
Fijne zwangerschap.

Ook hier een buikslaper, maar helaas het gaat nu (20 weken) al niet echt meer ;-(

Wat ik bij mijn vorige zwangerschap vaak deed is het voedingskussen oprollen zodat mijn buik daar in paste en 2 hoofdkussens gebruiken.

Weet niet of het goed is, ik denk dat zolang je zelf lekker slaapt het geen probleem is.

Trouwens; na mijn vorige bevalling was ik erg moe en zei tegen de verpleegster in het ziekenhuis dat ik zo blij was dat ik die nacht eindelijk weer op mijn buik kon slapen, zei ze; ja geniet er vannacht maar van want morgen krijg je stuwing (in de borsten) en dan kan het niet meer. Whuaaa - daar kwamen de kraamtranen ;-)

Hoi Meiden,

Ik slaap ook nog altijd op mijn buik,heerlijk ik ben ook een echte buikslaapster,en wel een hele trouwe haha.Ik hoop dat ik tot de laatste dag op mijn buik kan slapen.

Liefs Bernice(27 weken zwanger,augustus forum)

Hi.. ik ben nu 36 wkn zwanger..
en als k ga slapen lig ik op me linkerzij...
word ik in de nacht wakker.. lig ik op me rug...
word ik in de ochtend wakker.. lig ik half op me buik..

Ook zo vreemd.. maar Ja.. ik slaap nog steeds half op me buik ja ! haha

groetjes N

nou alleen nog half dan maar dan gaat ie zo ontzettend trappen dat het eigenlijk ook niet meer fijn is :( dus op mijn zij dan maar (op rug vind ik ook niets dan ligt de baby niet lekker en voel ik hem qua zwaarte op mijn buik liggen en dat vind ik niet prettig)

Heel af en toe (als de baby slaapt haha) kan ik half op mijn buik heel even liggen en daar geniet ik dan even van totdat ie weer gaat schoppen :p

Volgens mij kan het ook geen kwaad voor de beeb hoor het is maar net wat je zelf nog kan en prettig vind denk ik...

Hoi.
Ik ben ook een heuse fan van het buikslapen, maar helaas kan ik dat nu echt niet meer... Ik verlang er dan ook stiekem alweer naartoe haha...
Gr, Anne-Marie

Terug
Bovenaan