Buik Slapen

A

Anoniem

Guest
Mijn dochtertje van 11 maanden slaapt sinds een paar dagen op d'r buik. Als ik haar in bek leg ligt ze gewoon op haar rug maar ze draait nu steeds op haar buik en slaapt verder. Dit heeft ze  nooit eerder gedaan en ik vind het best vervelend.   Weet iemand of dit kwaad kan.  Als  ik savonds nog even bij haar ga kijken  leg ik haar weer op haar rug en smorgens ligt ze weer op haar buik. Ze ligt wel gewoon met dr hoofdje opzij maar toch vind ik het een eng  idee.  Wat denken jullie ervan?

Groetjes Colette

Hoi Colette,

Feline slaapt al maanden op haar buik en het kan geen kwaad hoor. Ik lag ook altijd op mijn buik. Er was trouwens al eerder deze week een topic over, moet je effies zoeken.

groetjes Mariska

Hoi Colette,

Ik heb het topic van Swinnie over slapen even voor je naar boven geplaatst.

Ik herken het buikslapen niet van mijn eigen dochtertje maar wel van mijn neefjes. Zij willen allebei op hun buik slapen. Mijn jongste neefje (3 maanden) ligt alleen overdag op zijn buik omdat mijn zusje het 's nachts nog niet aandurft maar mijn oudste neefje (ruim 2 jaar) ligt al een hele tijd op zijn rug. Ik dacht vanaf een maand of 6 oud en daar is echt niets mis  mee gegaan. Volgens mij is het zo dat als ze zelf hun hoofdje kunnen draaien ze er wel voor zorgen dat ze lucht krijgen en dan kun je ze dus ook op hun buik laten slapen.

Groetjes
Inge

Hoi hoi

Ook hier sinds een paar weken een buikslaper.
Ik draai hem inderdaad ook altijd weer op zijn rug maar
's morgens ligt meneertje gewoon weer op zijn buik.
Ik denk dat je je er niet druk om moet maken. Je kan ze toch
niet dwingen want ze hebben een eigen voorkeurshouding. En ze
zijn nu groot genoeg om zelf hun hoofd om te draaien.

Groetjes Jiska

Terug
Bovenaan