buik slapen

Even een vraagje:

Ik ben een buikslaper, maar vindt het nu een raar idee om op mijn buik te liggen, ben vandaag 11 weken, dus geloof niet dat het kwaad kan, maar ja...

Weet iemand van jullie hoe lang je op je buik kan/mag slapen?

Bedankt alvast.
Groeten Rieke

hoi rieke,
ik slaap ook graag op mijn buik, of half zeg maar.
nu kan dat nog makkelijk, je gaat het vanzelf merken als het niet meer kan/lekker ligt!
dan kan je op je zij gaan liggen...handig is dan zo'n lang voedingskussen om tussen je benen te leggen.
maar geniet nu nog maar even van je lekkere slaapposite;)

Je mag zo lang op je buik slapen als je wil hoor! Dat kan echt geen kwaad voor die kleine, het is meer het idee voor jezelf. Maar op een gegeven moment is het gewoon niet lekker meer om op je buik te slapen, dan is je buik zo groot en dan wil je het vanzelf niet meer.
Succes en slaap se alvast....Dabanne!

Hoi hoi, ik lig ook het lekkerst op mijn buik. BIj de vorige kinderen lag dat tot een week of 14 lekker, daarna lag dat niet meer lekker. Dan heb je het gevoel of je op een bal ligt, zeg maar.

Op mijn rug liggen ging ook niet, want dan werd ik heel naar. Schijnt dat de baby dan een gedeelte van de bloedtoevoer dicht drukte.

Ik heb wel zon voedingskussen. Dat is echt ideaal, zelfs als je geen bv wil gaan geven. En bij de hema helemaal niet duur.

Dag,

Hier nog een buikslaper. Wat ik doe is mijn vuisten onder mijn heupbotten duwen, dan kan je langer op je buik liggen. Ik vind het wel relax liggen, maar ja, ieder voor zich.

Slaap lekker (dat doe ik wel, om half 10 ben ik buiten westen)

Ik ga bij het slapen altijd netjes op mijn rug liggen of op mn rechter zijde en draai in mijn slaap altijd op mijn buik met rugpijn als gevolg. (altijd al, niet nu pas). Ik heb gelezen dat je tijdens de zwangerschap het beste op je linker zijde kan liggen. Je knelt dan je organen niet af (rug) en je knelt de placenta niet af (rechter zijde). Ik heb het ook maar gelezen hoor....

Terug
Bovenaan