buik verstevigen

heej dames.....

even een vraag...
Omdat mijn buik nu echt begint te groeien en zwaaar wordt heb ik snel last van zere buik/spieren als ik verder moet lopen.
nu heb ik binnenkort mijn vrijgezellenfeest en om te zorgen dat ik zo min mogelijk last heb, wil ik een verstevigende buikband of iets dergelijks kopen.....

gebruiken jullie deze en wat zijn jullie ervaringen of hebben jullie andere tips?

gr. Geertje

Hoi Geertje,

Ik heb ook zo'n verstevigende buikband gebruik in het begin van mijn zwangerschap. Toen had ik erg last van mijn rug en last van bandenpijn.
Ik had er wel baat bij dat ik hem om had. Het voelt stevig en ik had minder last van mijn rug.
Succes ermee en veel plezier op de grote dag!

Groetjes Marissa

hoi,

Toen ik zwanger was van mn dochter.. had ik ook last van bandenpijn/ pijn bij mn lies vooral als ik veel gelopen heb. Heb toen bij de prenatal zo een buikband (met klitteband is het) gekocht... kost volgens mij ongeveer 35 euro, en het gaf echt verlichting... Kon weer lekker heerlijk een stukkie wandelen zonder dat ik weer pijn had.

succes

Jess

hoi geertje,
ik heb vanaf 12 weken zo'n verstevigende band gebruikt. oke, ik was zwanger van 2, maar je merkt echt een verschil als je hem weer afdeed. ik had op werk zoveel last van mijn buik en die band hielp echt goed!! hij is oa bij de prenatal te koop voor 50 euro.... in het zwart of beige.

alvast veel plezier tijdens je vrijgezellenfeest!

groetjes,
petra

Op deze site: www.buikbanden.com zijn echt leuke buikbanden te bestellen. Ik ben helaas zelf nog niet zwanger maar heb de site al vaak bekeken. Zijn goeie reacties op de buikbanden van mensen die een gekocht hebben, snelle levering en vrij goedkoop. Je kan ook je eigen buikband samenstellen.. Echt super leuk! Miss. hebben jullie er wat aan..

Suc6 met de zwangerschap!!

Liefs Jo

Op die site buikbanden.com heb ik toevallig vorige week een bestelling gedaan , was erg snel binnen moet ik zeggen , deze zijn ook goed stevig en zijn heel fijn.!

Terug
Bovenaan