buik weg????

Hallo allemaal

Ben vandaag precies 5 maanden zwanger... ( 22 weken)
Alleen sinds een dag of 4 is mijn buik die al een maand of 3 duidelijk was, en vrij hard zeg maar, is ineens zacht en een stuk minder :-((( weet iemand of dit goed is en dus niet uitmaakt? bij mijn dochter heb ik dit nooit gehad, dat het ineens allemaal zachtw as en buik stuk minder...

de baby schopt er nog wel steeds flink op los gelukkig!

liefs...

hoi,

ik heb er eerlijk gezegd geen ervaring mee en heb er eigenlijk ook nog nooit van gehoord.Maar je schrijft dat de baby nog goed schopt en beweegt, dus zou ik me niet   druk maken.En als je het toch niet vertrouwd, zal ik gewoon een afspraak maken bij vk of gyneacoloog.Beter een keer teveel, het schaadt niemand en jij voelt je meer gerustgesteld.
liefs

Goh ik heb een beetje hetzelfde. Niet dat ik al hele dikke buik had, ik had verwacht dat ik na bijna 20 weken zwanger te zijn wel meer buik zou hebben.  Mijn ouders zeiden vandaag zelfs dat ze het idee hadden dat ik was afgevallen. Het moet toch niet gekker worden. En nu lees ik jou berichtje en denk ik, ohh ben niet de enige, hihih. Ik voel onze kleine nog niet heel druk of veel schoppen. Dus maak me soms wel beetje zorgen. Misschien morgen toch ff vk bellen.

Liefs Nathalie

hoi

ik heb ook het idee niet dikker tezijn dat bij de eerste.
bij de eerste was ik dik en alles voelde strak aan, niet echt prettig
nu bij de 2de heb ik een lief bescheiden buikje, en hij voelt lekker soepel
heerlijk eigenlijk.
en de kleine man doet het goed hoor, heb afgelopen dinsdag de echo gehad :D

groetjes Simone
mv Mart en 20wk zw

hallo allemaal
Bedankt voor de reactie's