Buik zichtbaar?

Dag dames,

Hebben jullie al een buikje? Ik ben 10 weken, broeken heb ik met een elastiekje om de knoop vast. Opgezette darmen, denk ik. Hoe is het met jullie buik?

Ben vergeten vanaf wanneer ik bij de eerste overging op positiekleding...

Ik ben sowieso erg fors.... dus het valt niet op dat ik een buikje heb... want dat had ik al hahahahahaha

Ik ben iets meer dan 9 weken... krijg mijn broek nog dicht maar mijn riem zit wel 2 gaatjes minder strak!
Ik weet dat ik bij mijn dochtertje vlak na de 12 weken voor het eerst een positiebroek aan heb gedaan....

Bij nummer 1 kreeg ik pas een buik met
een week of 16/18! Nu nog niks .. Denk wel dat het eerder zal komen dan bij de 1ste. Ik geniet nog even van me eigen kleding!!

Heb vandaag maar een grotere maat uit de kast gehaald, die had ik nog liggen. Kan ik weer even vooruit! Maar mijn normale broeken kunnen op de helft van de middag niet meer dicht haha, dan zet de buik gewoon uit....

Ik pas alles nog prima....ben 8,5 week. Alleen savonds heb ik echt opgezette buik.
Volgens mij begon het bij 1e pas met 17/18 weken... 2e wel iets sneller... Afwachten hoe het nu met de 3e gaat

Mijn buikje begint nu al (vaak met de 2de) ik draag nu ookal positiebroeken. Dit had ik ook bij de eerste. Ik ben best klein en smal en je ziet het heel snel.

Lastig te vermommen, iemand nog tips??

Deze week weer een mooie echo gehad! De baby was al heel beweeglijk, fijn om te zien! Ben nu 10 + 5. 6 april uitgerekend!

Ik kan mijn broeken trouwens echt niet meer dicht, zonder dat het zeer doet. Zal zo de zolder maar op....op zoek naar mijn positiekleding van onze eerste zoon!

Hoe ver ben jij mamaroos?

Terug
Bovenaan