buik zo groot voelt als 40 weken zwanger

He meiden,

Baby groeit hard door ben nu 36 weken maar het voelt als of ik 40 weken zwanger ben.
Auto rijden in mijn kleine auto is echt niet meer fijn.
Gelukkig maandag eindelijk de groei-echo en woensdag hoor ik meer van de gyn hoe en wat plan de campagne gaat worden.
Ik hoop op een keizersnee dat klinkt misschien raar maar een hoofdje wat ruim 5 weken voor ligt op complete omvang vindt ik echt te heftig om gewoon van te moeten bevallen!
Weet alle nadelen van een keizersnee maar ben bang dat anders de bevalling een grote drama wordt.
Heb astma en op het moment dat ik in paniek raak krijg ik bijna geen lucht dat speelt ook mee.
Zit nu al 3 weken te wachten totdat ik weet hoe en wat en ben er ergens wel klaar mee en aan de andere kant gaat het me te snel.
Ik wil ook heel graag vrolijk zijn en me ook echt zo voelen maar dat lukt me nu niet echt probeer het wel te zijn voor mijn man en mijn kleine mannetje.
Mijn man begrijpt me ook niet echt hij vindt een keizersnee alleen goed als het niet anders kan.
Maar ja hij hoeft het kindje ook niet op de wereld te zetten.
Sorry moest het even van me afschrijven voel me af en toe alleen omdat er zo weinig begrip is.
Hoop dat het met jullie goed gaat!

Liefs Pupke

hoi pupke,

geeft niks hier ook dat gevoel.
ik ga nog steeds 2 keer in de week naar het ziekenhuis en ben dan 2 keer een halve dag kwijt.
er worden geen beslissingen genomen artsen spreken elkaar tegen en ik..... ik lig daar maar en weet het ook niet meer.
en iedereen maar zeggen ja maar je gaat voor het goede doel naar het ziekenhuis en wees blij spatader wordt niet groter en ze doet het goed enzovoorts.
maar leuk is het niet meer en net als bij jou heb ik ook zoiets van maar ik ben er ook nog en ik vind dit niet meer leuk.
althans dat is wat ik uit jou bericht lees.
meid sterkte en blijf gewoon dicht bij zelf dat doe ik ook want mezelf nu ook nog verliezen echt niet.
en als je hier al niet kan "klagen" waar dan wel?

groetjes sanderu

Meid als jij je niet prettig voelt bij een normale bevalling (wat ik me goed voor kan stellen in jouw situatie) dan zou ik ook aandringen op een keizersnee. Ik zou zelf niet aan een keizersnee moeten denken, maar mijn eerste bevalling ging me heel goed af. Dus een hele andere situatie.

Ik heb ook wel het gevoel dat mijn buik veel groter (en gevulder) is dan bij de oudste. Zit ook veel meer in de weg. (En ik heb mijn piepkleine autootje al ingeruild voor een hoge ruime auto.)

Lekker klagen hier hoor als je het nodig hebt. Mannen begrijpen er toch weinig van. Als die de kinderen ter wereld zouden moeten brengen, kwamen de gezinnen niet groter dan 1 kind hahahaahah. (hoorde het vandaag mijn moeder nog naar mijn man roepen, die had ook niet zo''n begripvolle dag)

Hallo ik ben van de augustus mama's en even aan het spieken kan me voorstellen dat je een natuurlijke bevalling geen fijn idee vind..zelf heb ik hms en vind ik natuurlijk bevallen ook geen fijn idee..omdat mijn heupen dan uit de kom kunnen gaan...vervelend dat het zo lang duurt voor ze een besluit nemen... heel veel sterkte en hoop dat je snel wat hoort..

Ik hoop voor je dat je je in het plan de campagne kunt vinden! Kan me ergens wel voorstellen dat je dan een natuurlijke bevalling niet prettig vind. Nog een paar daagjes en dan weet je meer, laten we hopen dat het wachten word beloond

He meiden,

Maandag echo gehad mijn gevoel klopte.
Alleen alles loopt nu in verhouding.
Gewicht 3440 gram nu, beentjes ruim 40 weken, hoofdje 41 weken.
Ben nu 36 weken en een paar daagjes.
Kleine heeft dus een flinke groeispurt kwa gewicht en benen gemaakt hoofdje is de afgelopen 3 weken 'normaal " doorgegroeid.
Vanmiddag om 15.20 weet ik eindelijk hoe en wat.
Mijn zoon had een gewicht van 3340 bij 40 weken en 2 dagen dus heb wel gelijk gehad met het vol zitten.
Heb vannacht buikpijn gehad van de harde buiken was er echt niet lekker van.
Buik is gewoon vol dus hopelijk hoef ik niet meer lang te wachten!
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan