Buik

Hallo,
Ben ondertussen 20 weken zwanger. Heb nog niet echt een dikke buik maar het begint langzaam te komen.Maar als ik geslapen heb dan is mijn buik bijna weg en kan ik ook weer mijn buikspieren aanspannen.Komt jullie dit bekend voor?
 
hoi diane.
ik ben 14 weken en 4dgn (niet zo ver dus) maar ik kan me wel voorstellen wat je bedoeld ik heb dat namelijk ook. als ik s'morgens opsta en overdag heb ik bijna geen buik en tegen de avond wordt ie veel dikker, en lijkt het of ik een hele dikke buik heb...gek he?
xxx sandy
 
Ja is een bekend probleem, ben nu bijna 16 wkn en nu heb ik ontdekt dat ik als ik op mijn rug slaap ik s'ochtends helemaal geen buik heb, waarschijnlijk verder naar achter gezakt, je baarmoeder is immers geen massief iets. Er zit bij mij weleens een bult aan een kant, waardoor ik een scheve buik heb. Je buik zegt niks over wat erin zit (echt niet), maar ik snap wel dat het leuker is om ermee te kunnen pronken...

Grtz Muty
 
Ja, 's ochtends ben ik bijna plat en 's avonds lijk ik wel 6 maanden zwanger! (en ben pas 16 weken). Dus ik begin steeds vrolijk met 'gewone' broeken, maar aan het eind van de middag snak ik naar een joggingbroek!
 
Terug
Bovenaan