buik

Hallo allemaal,ik ben nu zeven weken zwanger en ik heb toch een buik.Je zou bijna denken dat er een olifantje in groeit,haha.Hebben meer meiden zo'n buik in de zevende week of gehad?.Liefs Cindy
 
Hoi Cindy,
Ik ben voor de 2e keer zwanger en ben bijna 7 weken. Gisteren ben ik bij de HA geweest en die zij dat in mijn geval ik inderdaad eerder een buikje kan krijgen. Ook voel ik het af en toe al trekken onderin m'n buik
Dus tja ik sluit me nu al aan bij de olifantjesclub. Groetjes, Nicoline
 
Hoi Nicoline,wat grappig dat jij dit ook hebt en ik voel het ook trekken onderin mijn buik.Waar ik geen last van heb zijn gevoelige borsten,dit vind ik best vreemd en ach wieweet komt het nog.Fijne zwangerschap en wieweet tot mails.Liefs Cindy
 
Hoi Cindy,

Ik ben nu zo'n 2 maanden (en niet 2 weken zoals ik erder in het forum verkeerd heb getypt) zwanger en had altijd al een beetje een buikje. Eerder kon ik mijn buik wel inhouden, maar nu niet meer. Hierbij sluit ik mij dus graag bij je olifantjesclub :?)
 
Ik wil ook bij de olifantjesclub! :)
Ben 6,5 weken en voel me overal al steeds blubberiger worden! En dat buikje... Inderdaad dat had ik al, maar kan ik nu niet meer verbergen. Errug!
 
ik sluit me ook aan bij de olifantenclub ben nu negen weken en had met acht weken al positiekleding aan.
ha ha wat moet daar uitkomen bij ons.
maar ik ben ook gestopt met roken en daar ben ik ook wel iets van bijgekomen en opeens heb ik HEEL VEEL honger kan echt de hele dag eten.
maar ja dat trainen we over zeven maanden er wel weer af.
groetjes
debby
 
Terug
Bovenaan