Buik

Hallo allemaal

Ik ben nu negen weken in verwachting van de tweede en nu al zitten mij gewone spijkerbroeken al strak. Bij de eerste was dit pas rond de 15de week.
we hebben het nog aan niemand vertelt omdat we eigenlijk graag eerst de echo willen afwachten maar als het zo door gaat gaat dat niet lukken.

Eefje
 
Ik ben nu 8 weken van mijn 2e en ik heb het ook al hoor dat mijn broeken strak gaan zitten. Maar ik heb zo een beetje rondgevraagd maar dat is normaal hoor dat je bij de 2e sneller aankomt hihi. We kennen ons lol nog op dan ;-) veel succes verder met de zwangerschap

Maria
 
Hoi Eefje,

ik ben inmiddels 30 weken zwanger van onze eerste. Wij wilde ook wachten tot na de 12 weken maar met 6 weken paste het elastiekje tussen m'n broek al niet meer. Het was in de zomer en liep me de hele tijd te verbergen dus hebben we het toch al zo snel verteld.
Zelfs op straat kreeg ik al regelmatig de vraag hoe ver ik al was.
Ach ja, achteraf wel humor eigenlijk.

Geniet van je zwangerschap.

Liefs, Ank
 
hoi eefje

gefeliciteerd met je zwangerschap.
ook ik ken dit 'probleempje'.
ik ben nu 10 weken zwanger van de 2e en vanaf 8 weken kan in al niets anders meer dragen dan een positiebroek ik heb nu zekfs de stiek al moeten verzetten.
ook wij wilde het nog even stil houden maar dat was onmogelijk gezien mijn omvang ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die hier me zit. geniet ervan net als ik en wat maakt het uit dat iedereen het wat eerder weet beter dan te liegen toch?

groetjes laura
 
hoi

ook ik was 7 weken zwanger van de 2e en mn gewone broeken pasde me niet meer en ben toen al gaan kijke voor andere kleren..

is toch lekker als je al vroeg een buikje hebt..hihi

geniet ervan

groetjes chantalle 31 weken
 
Terug
Bovenaan