Buik

Hallo dames,

Ik zit de verhaaltjes te lezen en weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet reageren. Misschien wil ik zelf wel even mijn verhaal kwijt...
Van de week wilde ik dolgraag mijn buik even afzetten. Alsof die vast zit met elastiekjes die ik los kon koppelen en mijn buik eraf kon halen. Het zat me gewoon even behoorlijk in de weg. Het voelde zo enorm vermoeid aan allemaal. Dat heb ik nog nooit eerder gevoeld. Toen ik er een kussentje onder had gelegd, ging het wel weer.

Ook heb ik het gevoel er helemaal klaar mee te zijn. Niet zozeer dat de baby niet welkom is hoor, integendeel, want ik verheug me daar enorm op. Het lijkt alleen niet zo op te schieten. De babykamer is nog steeds niet af. Er is wel behangen, maar er moet nog geverfd worden en een vloer gelegd worden. Ik wil me graag in die kamer terug kunnen trekken tot die kleine er is.

Ik weet niet, het is allemaal zo moeilijk te omschrijven hoe ik me voel.

Ik lees jullie verhaaltjes over de zwangerschapsverlof. Ik ben werkloos, dus ben dat al. Mijn contract werd niet verlengd. Ik zou eigenlijk ook pas per december met verlof gaan. Intussen zijn we verhuisd en het huis is nog steeds niet af. Gelukkig wel in de delen waar we echt leven. Ook heb ik twee heel lieve honden om me heen.

Sorry, moest het even kwijt. Lucht wel een beetje op...

Liefs,
Kim

Hey Kim,

Vervelend dat je je zo voelt. Ik denk dat veel van ons wel eens een dip momentje heeft.

Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt.

Met de babykamer komt het vast allemaal goed! En ik snap het gevoel wel dat je je daar graag even wilt terugtrekken. Onze babykamer is ook nog niet helemaal klaar maar wanneer dit wel zo is zal ik er zeker ook af en toe even in gaan zitten.

Wat vervelend dat je contract niet verlengd is. Omdat je zwanger bent?

Doe rustig aan! en het is altijd goed om je hart even te luchten!

Liefs Cindy

Gelukkig ben je niet de enigste...
Het is heel fijn als alles af is...
Had het bij de eerste ook ging steeds de babykamer in om te kijken en te zitten.
Er stond een stoel klaar om de kleine in te voeden....
Heerlijk weg dromen...

En zo ineens is de kleine er...

Wil me nu ook wel terug trekken maar het kamertje is ook nog niet klaar.
En de stoel verhuist mee naar de babykamer...

Suc6, Natasja (27wk 2dgn)

Meis toch, soms heb je gewoon zo een baaltijd. Ik ben het met vlagen ook al spuugzat! En ik zou mijn buik ook wel eens graag af willen zetten! Ik hoop voor je dat je jezelf snel weer wat beterder voelt!

Waarom is je contract niet verlengd? Aan de ene kant wel jammer denk k, want dan gata de tijd wat sneller en duurt het niet zo lang voordat het januari is!

Ik ken het wel van dat verbouwen enzo! Mijn pa komt gelukkig morgen onze kamer helpen opknappen dus dan kunnen we die kamer afmaken en daarna de spullen ( die ik nieuw heb gekocht ) verhuizen naar onze kamer! Zodat we de babykamer kunnen gaan doen!
Het is denk k een hele rust als die straks klaar is en ik alles schoon kan maken!

Nou meis als je je verhaal verder kwijt wil schroom niet he! Wij zitten met zijn allen in hetzelfde schuitje!!

Liefs Janne

Hee Kim,
Nou ik zou die buik ook wel willen afzetten. Ik krijg er nu steeds meer last, wat doortrekt naar mijn rug.
Met 3 kids die nog rondlopen voel ik me niet meer zo wendbaar.
Wat balen dat je contract niet verlengd is, dan kunnen de dagen lang duren denk ik.
Succes er mee!!

Hey Kim,
Wat vervelend dat je een baaldag had! Ik had dat van de week ook hoor! Dan is gewoon alles te veel, alles vervelend, niks schiet op en alles wat iedereen zegt is verkeerd. En dan ook nog eens zo'n lijf wat niet wat je wilt, bah bah. Ik heb daar ook best wel eens moeite mee! Voel me bij tijd en wijlen een enorm lompe koe en dan ben ik ook nog eens veel klunsiger dan normaal. Echt enorm irritant! Vandaag goot ik zo een halve beker thee(gelukkig niet meer heet!) over mezelf heen i.p.v. in mn mond, hoe dom is dat?
Naja het zal ook wel door die hormonen komen dat we ons niet elke dag even lekker voelen denk ik maar. Op zo'n dag verwen ik mezelf met wat lekkers, kijk ik lekker chaggie en verstop ik mezelf zo snel mogelijk onder de dekens in de slaapkamer. En dan maar hopen dat het snel de volgende dag word haha.
Ach ja, nog maar even doorbijten he! En hopelijk voel je je morgen weer wat gezelliger!
Dikke knuffel!
Liefs,
Mar

Haha Marjolijn,

Ik herken je verhaal helemaal!!! Ik ben dus ook zo een kluns. Ik val ook wel eens gewoon om!! Niet dat k nou niet goed word dan, maar dan is mijn lijf gewoon zo log als iets!
En idd die dagen dat ik idd niets goed en leuk vind gewoon vroeg naar bed en lekker sjaggo kijken! :D Hahaha en das ook wel eens lekker als je jezelf zo voelt! Het beste is gewoon alles wat je voelt over je heen te laten komen denk k!!

Liefs

Bedankt voor de lieve berichtjes.
De babykamer is van 't weekend grotendeels afgemaakt. Ikke dus helemaal blij! Heb de spulletjes een plaatsje gegeven en ziet er allemaal heel lief uit.

Een kluns, hahaha ja, dat ken ik ook. Ik goot laatst over de datum melk (klonters) in mijn thee! GATVER!

Maar het gaat alweer een stuk beter. Het weekend met mijn mannetje heeft me erg goed gedaan.

xx

Terug
Bovenaan