Buik

Ik kan t eigenlijk niet geloven, maar volgens mij groeit m'n buik al... Zullen dan m'n darmen wel zijn, maar op deze manier hou ik t niet nog een paar weken geheim... Buik inhouden lukt niet meer, krijg ik buikpijn van...
Bij m'n eerste zwangerschap kreeg ik ook aardig snel een buikje en op t eind was ik tonnetjerond :) en aangezien m'n buik al niet erg plat was...

Maar goed... Voel me dus al lekker zwanger, ben t hele weekend al verschrikkelijk moe. Vanavond er maar extra vroeg in, dan maar geen voetbal kijken...

Hoe gaat t met jullie?
X

Hoi hoi,

daar heb ik ook al last van, ben ook zwanger van de 2e en nu 9 weken, maar mijn buik is echt al behoorlijk aan t groeien. Bij de eerste paste ik met 20 weken nog in mijn gewone kleding maar dat ga ik nu echt niet halen. De broeken beginnen nu al te strak te zitten.

Slaap lekker voor straks, ik duik er ook vroeg in ben ook al vanaf het begin van de zwangerschap ontzettend moe.

groetjes Laura

Ik ben ook zwanger van nummer 2 en hier hetzelfde probleem....

Heb de vorige keer een broek bij Prenatal gekocht, maar die zat toen al snel niet lekker meer (rand broek/band). Die heb ik nu al aan, en heerlijk dat ie zit ;)!!

Nou ja, wij hebben al aan heel wat mensen verteld dat we een kindje verwachten, waren te blij en konden het niet langer stil houden....

Liefs

Hoi,

Heb wel het idee dat het iets begint te groeien maar hoop dat ik nog in mijn broeken pas van de eerste vooralsnog niet nodig maar waarschijnlijk over een paar weekjes wel. Ben inderdaad ook verschrikkelijk moe.

Willen het nog even voor ons houden maar wordt lastig met telkens etentjes met voor mij verboden producten. Praat me er nog telkens uit maar ja voor hoelang???

Liefs

Ik ben wel benieuwd hoe lang dat duurt, ik ben morgen 6 weken en alles past nog, over 2 weken begint mijn vakantie en dan zal er wel wat gaan groeien verwacht ik.

Ik ben nu bijna 7 weken maar mijn spijkerbroeken gaan ook niet meer dicht dus met elastiekje om de knoop werkt nog wel redelijk maar zaterdag toch maar zwangerschapsbroek gekocht :)

Ben ook benieuwd hoe lang ik het nog geheim kan houden

Ik ben nu 7 weken en mijn buik is 's morgens nog vrij normaal, maar tegen de avond is die veel dikker. En moet ik eigenlijk gaan plassen, dan is het net alsof ik al maanden zwanger ben!
M'n zusje is afgelopen week langsgekomen met een enorme stapel dikkebuikenbroeken. Zo lief! Maar ze zijn zelf ook bezig, dus als het snel lukt (en dat hoop ik toch wel) moeten we ze wel delen... ;-)

Mijn ouders vertellen we het komende zaterdag pas; ik hoop dat ze het nog niet aan me zien voor ik het hen vertel.

Ze hebben nog mooie foto's tegoed van onze tweeling van 7½. Die pak ik bij elkaar in. Als ze het pakje dan openmaken, zit er een derde fotolijstje bij in. Daar doe ik een echofoto in; ik moet dinsdag voor de 1e echo. Kijken hoe ze kijken! :)

Terug
Bovenaan