Buik

Hebben jullie al een buikje? Bij mij zie je echt nog niks.. Ja als je het weet en je kijkt savonds heel goed naar m'n blote buik zie je het een klein beetje. Ben vandaag 14 weken!

Ik ben woensdag 12 weken en bij mij is het ook nog hetzelfde. Ik leek wat dikker te worden maar het waren mijn darmen, die waren opgezet omdat ze trager werken. je zult zien dat het straks heel snel gaat ineens.

Ik ben nu 13 weken, maar krijg al echt buikje. Eerst was dat alleen savonds maar heb nu strak jurkje aan en dan zie je het goed. Denk ook omdat het 3e is.

Ik ben morgen 12 weken, heb een klein buikje. Maar gelukkig nog niks aangekomen :) bij mijn eerste had ik al een behoorlijk buikje rond deze tijd. Grappig hoe dat verschilt!!

Ik ben nu ruim 15 weken, en heb al een beginnende buik. Het is dan ook de derde, dus dat scheelt. Bij mijn eerste twee zwangerschappen had ik wel een beschaafde buik, die bij de tweede wel al wat groter was dan bij de eerste. Ben nu benieuwd!

Ik ben 14 weken en 3 dagen... en ik heb echt al een buik (2e zwangerschap).

Ik ben sowieso al stevig hoor.... maar ik heb nu echt een zwangerschapsbuik...
Hij voelt ook al echt als een zwangere buik.... ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen..maar als je een 'snoep' buik hebt is het 'zacht'... dit is een 'stevige ballon buik'zeg maar.

Bij ons eerste kindje was ik trouwens echt tonnetje rond hoor.... ik had echt een enorme buik (zelfs zo dat ze dachten dat het er twee waren hahahaha)...
Verwacht nu weer zoiets.... ;-)

Ik was bij de eerste ook heeeeeeeel groot:)
Nu alweer een dikke buik maar nog maar 1 kilo aangekomen, ben iets meer dan 14 weken.
De verloskundige heeft voor mij wel een verklaring. Alles ligt aan de voorkant van m'n buik, vlak onder m'n huis. Wanneer ik op een bepaalde manier m'n buik aanspan zie je ook echt de baarmoeder zitten... Heel apart, maarja, wel met gevolg dat ik eruit zie alsof ik 20 weken zwanger ben! Haha!

Terug
Bovenaan