buikband en pijn in je heupen

hoi hoi
ik heb net avond diest gehad en heb er weer n paar behoorlijke lastige bij geahd die gewoon niet willen mee werken en waardoor ik me in alle vreemde bochten moet draaien om bij hun de steunkousen uit te doen
nu heb ik al de hele dag elke dag pijn in mijn stuitje en nu begint het ook op mijn heupen en liezen
nu zei een collega dat ik n buikband moet gaan dragen niet zo'n ding van miss etam maar een andere weet een van jullie waar ik die kan krijgen ??
ik moet nog 2,5 maand werken en wil t graag volhouden zonder dat ik in de ziektewet hoef te gaan anders zit ik 8 maanden thuis en dat wil ik helemaaaal niet word nu al gek als ik af en toe vrij ben
dus weten jullie waar ik zon geval kan krijgen ?? en of t echt werkt ??
groetjes yvonnie (bij wie de lucht alwweer geklaard is en op nieuw gaat beginnen hier)
 
Hoi,

Bij Prenatal en Livera verkopen ze van de banden. Heb er zelf ook een vanwege rug en bekken klachten. Helpt wel, maar je mag hem maar met mate gebruiken. Dus bijvoorbeeld alleen als je aan het werk bent en dan thuis af. Je krijgt anders te luie buik en rug spieren.
 
Ik heb ook zo'n ding. Bij Livera van het merk Anita. Ze verkopen ze ook in een goede lingeriezaak. Ik geloof niet bij Hunkemuller. Hij werkt bij mij ook goed. Ik doe hem om als ik naar de stad ga of een eind ga lopen. Op mijn werk heb ik hem niet nodig gehad. (zittend werk) En je mag hem inderdaad niet te lang gebruiken (dagelijks dus niet, of als je klaar bent met werken afdoen) anders worden je spieren te lui. Ze noemen zo'n ding trouwens een babybelt.

Succes

Groetjes Nicole
 
Klopt helemaal ze werken ook goed maar pijn is een seintje dat je dus teveel doet,het maag niet zo zijn dat je met de band meer denkt te kunnen het is duidelijk dat je lichaam aangeeft dat het teveel is!!
 
Hoi Yvonne,
Ik heb ook banden pijn gehad bij de eerst zwangerschap en heb heel veel baad gehad bij die band. Je kunt ze inderdaad bij Livera kopen.
Maar Yvonne als je deze klachten krijgt geeft je lichaam ook een seintje dat je wat rustiger aan moet gaan doen. MIsschien is dat ook een optie. Het wil niet zeggen dat je voor hele dagen thuis moet gaan zitten. Stapje terug wil vaak nog wel helpen hoor!
Ik ben nu zelf zwanger van de tweede en de gyn. heeft gezegt dat de kans erg groot is dat het bij de tweede weer terug komt. Dus ik maak mijn borst maar weer nat. Probeer het advies is van een stapje terug.
Sterkte
 
Terug
Bovenaan