Buikband(en)

Ik heb vandaag 2 buikbanden besteld via internet (http://www.buikbanden.com)

Een zwarte band met zilvere letters "Made by ......." en voor ons staat daar dus Roy (=mijn man)
En een paarse band met 2 groene handjes met de tekst "Pas op! ik kan kietelen" erop.

Ik wil hier de foto`s ervan posten, ik heb ze donderdag/vrijdag in huis.

Willen jullie hier ook info over buikbanden achterlaten mét jullie buikfoto`s?!

Groetjes, Hilal
27 wkn 3 dgn

Hey meis,

Nou ik heb gister de site bekeken en gelijk twee banden besteld! Ik heb ze nu al met de post binnen!!!! Leuk hè. Ik heb er een van , pas op ik kriebel en broertje of zusje van Noah!!! Echt weer eens orgineel! Bedankt voor de tip. Ik krijg alleen geen foto's op deze site.( wat ik soms wel jammer vind)  Ik heb ook geen hyves. Maar geloof me, dat er een mooie buik in zit!

Bedankt voor het advies!

Groetjes

Suno, je hebt meer geluk dan ik!
Ik had ze vorige week woensdag besteld en ik heb nog NIETS binnen.
Ik had ook gelijk betaald maar ze controleren het schijnbaar handmatig...dussss.....is mijn betaling er doorheen geslipt...en ik mailde nog op vrijdag van waar blijft mn bestelling. kreeg ik netjes een reactie dat het vrijdag verwerkt werd. Zaterdag niets ontvangen, nu maandag nog niets ontvangen
ik was echt echt pissig en er helemaal klaar mee. Ik belde op, net op de valreep, 16.55u....was dus die betaling helemaal niet verwerkt.
kreeg gelijk via de mail een bevestiging van de betaling, nou gaat het dus morgen op de bus en heb ik het woensdag in huis. (= precies 1 week later)

groet hilal
28w1d

Terug
Bovenaan