Hoi!
Ik heb de sluitband van Louise gebruikt, en ga ik nu weer doen. Met klittenband verstelbaar en in begin echt even onprettig omdat je na bevalling gewoon blubberbuik hebt ? maar geen last van 'lege' gevoel nadat de baby er uit is.
kreeg aangeraden door fysio vanwege diastage. daardoor 'trekken' de rechte buikspieren veel sneller weer naar elkaar toe.
Je gebruikt de band alleen als je ligt, dus gaat niet ten koste van je buikspieren (als je ligt gebruik je geen buikspieren) en zoveel mogelijk in kraamweek om doen. Alleen af als je zit / loopt. Daarna ben je ook veel meer op dus dan alleen tijdens middag slaapje en s nachts. En uit m'n hoofd met maand helemaal niet meer. Dus als start perfect (voor mij ?) en daarna toch spijtig genoeg echt aan t werk om beetje strak te trainen ?en dan zijn correctie hemdjes of jurkjes de uitkomst voor onder wat strakke kleding.
Is echt passen eigenlijk wat je prettigst vind. Mijn ervaring wat je in gedachten kunt houden voor kopen hiervoor:
Hemdje kan opkrullen en ophopen en erg strak zitten in je middel
jurkje natuurlijk niet praktisch bij broek
en broekje met hoge middel kan problemen geven als je heel nodig naar toilet moet en de boel niet snel naar beneden krijgt.. overigens bestaan er ook met drukknoopjes aan de onderkant om dit probleem te verhelpen..
Hopelijk heb je hier wat aan ?
Groetjes