Buikband voor na de bevalling tips!

<p>Wie heeft er gebruik gemaakt van een band voor na de bavalling. Ik ben zwanger van de 2de en mijn buik is enorm en staat goed naar voren. Wil heel graag een band kopen zodat ik gauw weer een beetje richting mijn oude figuur kom. </p><p>Mijn postuur</p><p>1.68 normaal. 60kg maat M</p>

Ik had de eerste keer zon verstelbare band met klittenband. Afschuwelijk! Zat voor geen meter zat of te strak of te los bah! Ik word er sl boos van als ik eraan denk Hihi had nu gewoon een simpele corrigerende body vd action en wat hoge broekjes vd zeeman en zon lang hemd vd hema die onder je borsten begint zegt maar. De eerste en de laatste heb ik het meest schik van gehad. Geeft lichte steun en maakt je romp niet “lui/zwak” daar was ik ook altijd een beetje bang voor.

Hoi! 

Ik heb de sluitband van Louise gebruikt, en ga ik nu weer doen. Met klittenband verstelbaar en in begin echt even onprettig omdat je na bevalling gewoon blubberbuik hebt ? maar geen last van 'lege' gevoel nadat de baby er uit is. 
kreeg aangeraden door fysio vanwege diastage. daardoor 'trekken' de rechte buikspieren veel sneller weer naar elkaar toe. 
Je gebruikt de band alleen als je ligt, dus gaat niet ten koste van je buikspieren (als je ligt gebruik je geen buikspieren) en zoveel mogelijk in kraamweek om doen. Alleen af als je zit / loopt. Daarna ben je ook veel meer op dus dan alleen tijdens middag slaapje en s nachts. En uit m'n hoofd met maand helemaal niet meer. Dus als start perfect (voor mij ?) en daarna toch spijtig genoeg echt aan t werk om beetje strak te trainen ?en dan zijn correctie hemdjes of jurkjes de uitkomst voor onder wat strakke kleding.
Is echt passen eigenlijk wat je prettigst vind. Mijn ervaring wat je in gedachten kunt houden voor kopen hiervoor:
Hemdje kan opkrullen en ophopen en erg strak zitten in je middel
jurkje natuurlijk niet praktisch bij broek 
en broekje met hoge middel kan problemen geven als je heel nodig naar toilet moet en de boel niet snel naar beneden krijgt.. overigens bestaan er ook met drukknoopjes aan de onderkant om dit probleem te verhelpen..

Hopelijk heb je hier wat aan ?
Groetjes

Terug
Bovenaan