Buikband

<p>De kop zegt het al een beetje; was even benieuwd naar jullie ervaring met een buikband. Wel of niet doen? Hoor altijd dat het je buikspieren verzwakt, maar was even benieuwd naar jullie ervaring hiermee. <br /><br /></p>

ik gebruikte de buikband tijdens het sporten en fietsen, dat vond ik fijn, Ben naar de prenatal geweest en heb daar verschillende buikbanden getest en degene die het fijnste zat en paste gekocht

Ja dat heb ik van mijn verloskundige ook gehoord, dat het averechts werkt. In plaats daarvan droeg ik strakke hemdjes en hoge broeken, dat gaf best wel wat steun. Later in mijn zwangerschap had ik ook die pijn niet meer

Ik droeg hem alleen in de periode dat ik wat klachten kreeg (bekken/onderrug vooral dacht ik) en dan alleen op belastende momenten van de dag. Heb er best veel aan gehad, en geen extra klachten aan overgehouden!

Ik vond het prettig, zeker de eerste dagen na de bevalling. Toen voelde het heel naar in mijn buik als ik mij omdraaide in bed. Alsof al mijn organen van links naar rechts verschoven. Die buikband gaf me meer steun en stevigheid. 

Ik vond het prettig, zeker de eerste dagen na de bevalling. Toen voelde het heel naar in mijn buik als ik mij omdraaide in bed. Alsof al mijn organen van links naar rechts verschoven. Die buikband gaf me meer steun en stevigheid. 

Terug
Bovenaan