buikband...

wanneer draag je eigenlijk een buikband?
is daar een bepaalde tijd voor? vanaf een bepaald aantal weken?

is er al iemand die er nu al 1 draagt?
ben vandaag precies 14 weken... en de buikband die ik vorig jaar gekocht had, maar nooit heb mogen dragen, past eigenlijk al bijna. is dat niet wat vroeg om er al 1 te gaan dragen?

groetjes Carina

Hoi, Je hebt buikbanden die echt ter ondersteuning zijn. Die worden gebruikt als je bekkenklachten hebt.
Zelf heb ik die nooit hoeven te gebruiken.

Daarnaast heb je buikbanden die gewoon voor de leuk zijn! Die kun je dragen vanaf het moment dat je het zelf leuk vindt. Daar staat niet echt een termijn voor! Sinds deze week heb ik er af en toe eentje om!

Ik doe hem wel onder mijn t shirt...je ziet er een klein randje van.

Groetjes

ik las in een ander topic dat je maar een paar dagen verder bent als dat ik ben.
dus denk dat ik  er ook maar langzamerhand mee ga beginnen.
vooral omdat mijn gewone shirtjes te kort worden.
die kruipen iedere keer boven mijn buikje uit. en al dat getrek vind ik niks!

Ik draag al 2 a 3 weken een buikband, omdat de meeste zwangerschapshirts te kort zijn en je dan die rekband van de zwangerschapsbroek ziet, dat vind ik niet echt mooi om te zien.

mijn shirtjes waren ook al snel erg kort en heb de buikbanden vanaf 13 weken al gebruikt. dat getrek aan die shirtjes was ik ook al snel zat. Ik draag ze overigens wel onder mijn shirtjes en niet eroverheen. dat vind ik nogal overdreven staan bij mij.

ik heb mijn banden nog niet zo vaak om gehad eigenlijk.

ik heb een aantal langere topjes die ik onder kortere shirts doe. dat geeft nu nog hetzelfde effect!
maar het staat wel echt zwanger he! zo'n band!

over die korte zwangerschapsshirts..
ik heb er nu 1 aan waarvan ik me niet kan voorstellen dat ik die tot februari kan dragen.. maar we zullen zien!

Terug
Bovenaan