Buikband

Nou, heb een buikband aangeschaft, niet omdat mijn buik al dik is (ja dat is die wel omdat ik te zwaar ben :)), maar omdat ik continue al een paar dagen last van mijn onderrug heb, behalve als ik loop. Maar heb helaas een zittend beroep, dus de hele dag zeurderige pijn.

Ben benieuwd of de band verlicht.

Gr
Mariska
 
Hoi Vladdrac,

Het ligt er wel aan wat voor een buikband je heb aangeschaft. De meeste buikbanden zijn nl voor de sier en niet voor ondersteuning. Kijk het ff na. Als je de goede hebt laat dan ff weten of je er baat bij hebt.
Groetjes fannie
 
Nee, deze is niet voor de sier hoor, dat ding ziet er niet uit, en moet ook onder je kleren is van het merk Anita en kostte me ook 40 euro. Maar ik hou je op de hoogte..
 
ik heb hem ook erg prettig zijn ze en zitten inderdaad onder je kleding
maar ik heb wel advies gekregen om hem niet meteen volop te gebruiken omdat dan je spieren nog zwakker kunnen worden dus alleen bij lang lopen of dagje weg enz te gebruiken

maar weetje heel irri is het dat ik het meeste last heb als ik wil slapen weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen
 
Oh, heb die band de hele dag om (omdat ik de meeste last heb met zitten, als ik loop voel ik bijna niets), maar zo gauw ik thuis ben gooi ik de band af!

Is het niet OK dan als ik deze de hele dag omlaat?
 
Terug
Bovenaan