Buikbanden

Hallo!
hoe is het met jullie allemaal?
Ook nu een lekker buikje aan het krijgen?
Was zomaar even benieuwd of jullie al buikbanden dragen en zijn er nog tips voor topsites?
Groetjes Yessie

hoi yess,

ik hoor bij de aprilmama's, maar wou toch even reageren.
op buikbanden.com heb je hele leuke, kan je ook zelf een maken.
ik heb toen voor sinterklaas en kerst een buikband besteld bij ze.
ook van mijn zus heb ik er 1 van hun gekregen met daarop de tekst broertje of zusje van esmee.
succes met kijken op de site

hoi yess,

ik heb zelf ook al een aantal buikbanden besteld bij buikbanden.com en ze hebben echt hele leuke. Had er een speciaal voor kerst, en heb er ook een paar persoonlijk zelf ontworpen.
Mijn buikje begint nu toch wel te groeien en met zo'n band kan ik 'm met trots showen! :)

Ik heb nu 3 buikbanden uit de winkel vandaan omdat ik vrij aan de maad ben durf ik het nog niet bij buikbanden .nl bestellen.
Ik vindt het wel erg lekker als ik hem om heb.
Het geeft toch eeen beetje ondersteuning.

Ja leuke banden daar!
Ik zat ook net te twijfelen Mama Conny, heb normaal ook 36 en mijn buik groeit eigenlijk nog maar net (ben al 21wk) dus een M maybe beetje groot, maar S pas ik nu echt niet meer van shirts dus weet ook niet goed hoe het met zo'n band werkt. Wie heeft de tip?

Oh ik zag opeens 'maat' staan bij buikbanden en zij adviseren toch wel te beginnen met S, dus dat doen we maar, ben benieuwd-> heb er ook net 2 besteld, vind die handjes en voetjes zo leuk!

@ yess. het is alleen wel duur als je dan halverwege een grotere maat moet kopen. ik ben eind juni uitgerekend, en het lijkt mij handig om over een topje die buikband te doen. vandaar die m. maarja dan moet ik nog wel even wachten met dragen.

Terug
Bovenaan