Buikbanden

Hey meiden,

Ik zie vaak van die leuke buikbanden, maar vanaf wanneer worden die meestal gedragen? en hoe zit dat met die maten? ik zie op het internet 3 maten, maar ik heb echt geen idee.... heeft iemand daar ervaring mee??

Liefs Natasja

Hoi Natasja,
Ik breek even in van het dec. forum.
Tijdnes mijn vorige zwangerschap heb ik ze veel gedragen, nu wat minder.
Ik droeg ze als verlengstuk van mijn t-shirt. Deze werden op den duur tekort, du sdan bedekt de buikband het onderste deel van je shirt.
Heb geen idee van maten eigenlijk. Volgens mij had ik mt L. Ik ben vrij fors en het moet wel over je heupen kunnen.
Ook leuk is als je een vestje hebt, dan laat je de inderste knopen open en dan piept je buik er tussen door.
Het mooist is als je al een beetje een buikje hebt.
Succes, er zijn idd leuke websites waar je ze zelf kan ontwerpen.

Ik draag alleen een Anita-buikband onder mijn kleren. Die draag ik dan ook puur voor de steun. Draag m weer sinds vorige week en klachten van buik-en rugpijn zijn duidelijk minder geworden.

Hoi Natasja,

Ze verkopen ze ook bij Prenatal (als je twijfelt kan je dus passen!). Ik heb normaal L/XL en heb nu buikband maat 38-42 en die zit perfect en daarin kan ik zelfs nog wel groeien. Heb er ook eentje gekregen die een maatje groter is (42-48), maar die is echt veel te groot!

Succes, Ilse

Terug
Bovenaan