buikcreme

Ik heb buikcreme van de etos gekocht tegen zwangerschapsstriemen. Maar is die wel voor tijdens de zwangerschap? er zit vitamine E in en ik vroeg me af of dat kwaad kon? weet iemand dat???
 
Volgens mijn verloskundige zijn al die creme's wel heel lekker om te smeren maar helpen niet tegen striemen.
De striemen zijn onderhuidse scheurtjes en de creme kan helemaal niet zo diep komen. De creme is gewoon voor de bovenhuid.
En ik geloof het wel, ik heb bij mijn vorige zwangerschap echt goed gesmeerd met zogenaamd "goede" antistriemencreme, maar kreeg er toch op mijn borsten en heupen.
Nu smeer ik helemaal niks en het enige wat opgekomen is zijn de oude striemen die weer meer zichtbaar geworden zijn.

Gewoon lekker smeren, maar ik zou het bij de goedkopere houden, zonde van je geld.
 
Neem die van collistar, is wel wat duurder maar werkt wel in je onderhuid. Ik ben nu 36 weken en heb nog niks terwijl de rest van mn familie onder zit. Je hebt m bij de Douglas.

Dat er niks in je onderhuid kan is achterhaald, denk aan nicotineplijsters en hormonencremes, die komen zelfs in je bloed terecht.

groetjes Elke
 
Die van de HEMA is ook heel lekker, ruikt vooral erg lekker. Ik denk ook niet dat het striemen tegen zal gaan maar als je het alleen al kan verminderen met zo'n creme waarom zou je het dan niet gebruiken.
Ik ben nu 34 wkn en heb nog geen striemen, hoop ook dat het zo blijft maar ja ik ben er nog niet, het kan nog komen. Ik blijf maar gewoon smeren en we zien wel.

groetjes,
Krista
 
anoniem die deze vraag stelde;
ik ben heel blij dat er een forum is voor mensen zoals jij!!
het is toch wel triest eigenlijk dat je zo'n vraag stelt niet? maar gelukkig doe je het ook anoniem, vraag het maar NIET aan je vk of ha, die verklaren je denk ik voor onnozel.
maar je kunt het gewoon smeren hoor. ik heb het ook.
 
Triest dat iemand zo reageert op een vraag die iemand stelt. Als anoniem 1 hier nu onzeker over is dan is dit toch de plek om die vraag te stellen en wie ben jij dan om dat af te kraken.
Een verloskundige kun je deze vraag gerust stellen, zij zijn er om al je vragen te beantwoorden en zullen je echt niet voor onnozel verklaren.

Iemand die een ander belachelijk maakt dat is pas onnozel en dan ook nog anoniem reageren.
 
Terug
Bovenaan