Buikdansen

Ik en mijn kleine man kunnen sinds kort buikdansen! Ik kreeg vandaag helemaal tranen in mijn ogen, omdat ik het zo mooi vindt om ons kleine kindje zo te zien bewegen. Helemaal grappig!

Ik begrijp de meiden heel goed die het zat zijn, maar zijn er meer meiden die ook zo ontzettend genieten van de zwangerschap??

ik geniet er op sommige momenten van, als ik alleen in bed lig bijvoorbeeld. verder heb ik het te druk om ermee bezig te zijn, plus dat ik bijna overal last van heb. ik kan niet wachten tot het mei is!

ik geniet er ook van. geweldig die golf beweging. Heb dat voornamelijk als ik op de bank of in bad lig.. het stelt me steeds gerust..

Haha buikdansen!!!
Ik vind het ook grappig om te zien, maar niet altijd even prettig om te voelen.
Trappen kan hij niet meer, er is te weinig ruimte. Maar met dat bewegen zet hij net ff zijn voeten tegen of (het lijkt wel) onder m'n ribben. Ik kan daar soms echt ff naar van zijn.

Haha wat leuk!
Ik geniet er nu even niet van.. ben echt niet te genieten.. hopen op een positieve eerste echo volgende week..en dat ik daarna kan gaan genieten..

ik ben van t april forum maar breek ff in :p

ook ik geniet heerlijk van dat getrap en beweeg in mn buik hoor! (behalve als hij tegen mn ribben aanschopt hahahaha)
heel leuk om er af en toe een handje uit te zien steken, of een kontje wat rond draaid van de ene kant naar de andere kant. heerlijk!

mn vorige 2 zwangerschappen waren niet zo'n pretje, maar nu voel ik me super goed en dan geniet je ook veel meer.
heb de mensen die riepen: ik mis die dikke buik" nooit gesnapt, maar denk dat ik ze nu wel zal begrijpen! ga het straks nog eens missen, dat getrappel in mn buik hihihi

geniet er lekker van!

liefs, do

Terug
Bovenaan