buikdrager babybjorn

Hallo allemaal

Wij zijn van plan de buikdrager van babybjorn aan te schaffen. En nu vraag ik mij af of de prijzen zijn vastgesteld op dit product (74 euro)
Heeft iemand hem al wel eens goedkoper gezien???
 
Hoi, ik wil je 1 tip geven.......heb je wel eens aan een draagdoek gedacht?
Die zijn veel goedkoper, je baby kan er langer in zitten/ liggen en het gewicht van je baby wordt beter verdeeld.

Ik weet, dit is geen antwoord op je vaarg, maar die draagzakken zijn vrij duur en in vergelijking met............
Geef mij maar een draagdoek.

Succes verder.
 
hallo,

wij zijn ondertussen ook aan het kijken en aangezien dat onze portomonee niet zo heel groot is zijn wij eens op marktplaats gaan kijken en wij zijn er achter gekomen dat op marktplaats een heleboel van dat soort spullen worden aangeboden, soms zelfs ongebruikt, mischien is dat iets, is minder duur

groetjes esther
 
Hoi Annemarie,

Ik heb zelf ook tijdens mijn zwangerschap een draagzak gekocht van Baby Björn. Hij is inderdaad erg duur! En ik heb nu erg veel spijt want mijn zoontje vindt het helemaal niks. Ik krijg hem er ook niet zelfstandig in. In de winkel lijkt het allemaal zo simpel maar als je dan zelf bezig bent om er een baby in te krijgen valt het vies tegen. Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar een draagdoek lijkt mij echt vel handiger. Vooral omdat je je baby er heel handig in- en uit kan halen.

Succes!

Groetjes Saskia
 
hoi,

Ik heb dit moeten kopen voor mijn tweede kindje, hij wilde dus constant gepakt worden, en dan kon ik helemaal niet meer in mijn huishouden doen. Daarom die aanschaf. En ik vind dit een heel makkelijk ding in gebruik. Als je goed kijkt hoe je het moet gebruiken is het heel makkelijk hoor om je kleintje erin te krijgen. Het is eventjes zoeken in het begin, maar ja, alle begin is moeilijk hé. Ik gebruikte dit wel niet veel voor buitenshuis, want ik leg ze toch wel liever in de koets.

Je kan je kleintje er bijna vanaf de geboorte insteken. Je minimum gewichten en maten staan erop beschreven.

groetjes cindy en c °
 
Terug
Bovenaan