Buiken smeren!

Ben al lekker aan het smeren met Bio-Oil, had het nog in huis en is wel lekker spul.

Bij m'n vorige zwangerschap begon ik ook al lekker vroeg met insmeren en heb alleen wat littekens rond m'n navel ( weet niet of het daaraan lag maarja....)

Dus meiden, goed insmeren hè, die buik!!!!!!!!

X

Ik ben ook weer flink aan het smeren, al heb ik dat bij de eerste ook gedaan echt fanatiek. Maar heb nog steeds een flinke zebraprint op mijn buik zitten.
ach ja, denk dat ik er aanleg voor heb of zo en het hoort er nu eenmaal bij denk ik maar in mijn geval ;)

Hoi meiden!!

Door te smeren houdt je de huid soepel. Helaas geeft het geen garantie dat je geen "zebraprint" (haha, leuk woord) krijgt. Dat heeft ook veel te maken met aanleg. Maar door te smeren krijg je er Zoiezo minder last van als je niet smeert! Lekker de huisjes soepel houden en het is lekker vichtinbrengend en droogt de huid niet zo snel uit!

De "zebraprint" zijn scheuren in de huid die dieper ligt. Daar kom je op met een gewone crème niet bij... Dan moet je aan aroma therapie beginnen en dat mag vaak weer niet in een zwangerschap.

Ik smeer lekker met de buikbalsem van de Etos. Heerlijk verkoelend. Door de groei kriebelt mijn buik zo ontzettend en dit is heerlijk koel erop.
Bij mijn eerste 2 ook gebruikt tegen de kriebel.
Gelukkig heb ik van beide geen zebrag print gekregen dus daar hopen we nu ook weer op!!
En de balsem is ook heerlijk op mijn benen...doordat die zo droog zijn kriebelen die ook.
smeren smeren smeren hier dus :)

Ik heb bij geen enkele zwangerschap gesmeerd, en gelukkig geen strepen gekregen.

Volgens mij heeft het met de elasticiteit van je huid te maken.

Ben toch een paar x flink aangekomen, 23 kg

Maar smeren is wel lekker voor je gevoel toch ???

Terug
Bovenaan