Buikfoto 36 weken!

Hallo dames,

Ja ja, 36 weken alweer... Ik ben nu eindelijk met verlof, héérlijk!
Met de zwangerschap gaat alles goed, ik moet alleen a.s. maandag alwéér een groeiecho laten maken. Dat wordt de 6e echo al... De baby was aan de kleine kant, en nu heeft ze inmiddels haar groeiachterstand ingehaald behalve haar buikje. Dat wil de vk dus nog een keer laten checken, om te zien of de curve van het buikje nog verder af gaat buigen of dat het zich herstelt.

Deze foto is van afgelopen woensdag, toen was ik precies 36 weken zwanger:

Isis snapt er overigens nog niet veel van, maar als ik vraag 'waar is de baby?' dan wijst ze naar mijn buik en komt ze m'n buik een kusje geven... lief!!!

Groetjes,
Myrna mv Isis en 36w zwanger van haar zusje!

Een mooie   buik hoor! Je ziet er stralend uit.
Geniet lekker van je verlof!

Leuk dat Isis ook kusjes geeft op de buik. Wieteke is ook helemaal gek van mijn buik. Hij wordt de hele dag geaaid en geknuffeld (zeker als het woord baby valt).

Geniet er van.
Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Mooi buikie hoor! Is er één om trots op te zijn! Spannend hé die laatste weken weer, ook als je ongeveer weet wat er komen gaat toch? Is nog maar zo kort geleden dat mijn Nina-pens er nog zat... ( Wat zwijmel ik nou, de restanten zijn bijna net zo groot...)
Lekker genieten nog de laatste weken hoor!

Kus, Marieke

hoi hoi

ohh wat een mooie buik!!!

jeetje alweer 36 weken.. pfff kan het me zelf nog zo goed voor de geest halen dat ik zover was en dat is nu toch alweer een tijdje geleden......

geniert er nog even van en succes met de laatste loodjes..

liefs tobi

Terug
Bovenaan