Buikfoto en update!

Hallo,

Vorige week vrijdag voor het eerst het hartje mogen horen bij de vk en toen drong het  pas echt tot mij door dat wij weer een wondertje krijgen!

Dinsdag by de gyn geweest en de nekplooimeting gehad, er is een kans van 1 op 14000, niets aan de hand dus. Het kindje bewoog veel en draaide alle kanten op, zo mooi om te zien!!!
Ik blijf bij de vk onder controle, maar met 30 weken weer terug naar de gyn om de bevalling te bespreken, ivm de verzakking moesten wij toch wel rekening houden met een kz.

Vandaag maar even een foto van de buik proberen te maken, hij is niet echt super geworden, maar het begint al aardig te groeien!

Ik voel me goed, alleen erg moe, maar de misselijkheid is nagenoeg verdwenen en nog steeds geen last van mijn bekken (niet te hard roepen).

Groetjes, Marieke mv Lyanne en 13wkn en 1dg zwanger van nr2

Wat goed dat je je al weer wat beterder (raar woord zo) gaat voelen zeg en al een mooi buikje om mee te pronken.
Geniet er maar weer lekker van!

PS vrijdag de 16de?? werk je dan?

zo dat is al een mooi buikje
en fijn dat het tot dusver zo lekker gaat
hopen dat het zo blijft en die keizersnede
is dat al zeker?

groetjes
Bianca mv Lorenzo

@Bibi:

Ze heeft gezegd dat wij er wel rekening mee moeten houden, ook omdat mijn vorige bevallig niet echt via het boekje is gelopen en ik er nu al wakker over lig als het op de gewone, natuurlijke manier zou gaan. Dat samen met de verzakking maakt het toch voor haar een goede en betere oplossing om een kz te doen, maar dat gaan we dus met de 30 weken goed bespreken.

Gr. Marieke

hoihoi,
wat fijn dat je je weer wat beter voelt,en ja als je dan die echo ziet wordt het allemaal nog echter he.dat had ik bij Mila ook.
Nou geniet van al dat moois,
groetjes piewie.

Terug
Bovenaan