buikfoto (misschien helpt het hahahaha)

Hahahaha, Toen Denise haar laatste buikfoto's hier plaatste beviel ze acuut de volgende ochtend...

Dus bij deze hahahaha

Hopen dat het helpt...
Ik ben het namelijk:

SPUUGZAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes happyM.

Hahahahaha, die Marieke! Maar uhm, is het wel een heel recente foto? Want Denise plaatste een foto van de avond daarvoor, toch?

Succes met de laatste loodjes!

Groetjes Fonske.

Nou, ik hoop voor je dat het helpt!
In ieder geval heb je een mooie hoogzwangere buik. Dat kan nooit heel lang meer duren!
Leuke wieg hebben jullie trouwens. Volgens mij hebben wij ongeveer dezelfde alleen een paar tinten lichter. Ik weet niet of die jullie nieuw is of ook al oud. Die van ons komt in ieder geval van mijn ouders, wij hebben er vroeger als baby ook allemaal in gelegen. Maar volgens mij is het echt exact dezelfde (alleen de bovenkant is met iets minder breed riet gevlochten). Ik zal eens kijken of ik een duidelijke foto kan vinden, dan zal ik hem even plaatsen.
In ieder geval succes met de laatste loodjes.

Groetjes,
Geeske

Ik duim met je mee! En wauw, wat een buik.......... mooi hoor!! Ben erg benieuwd of je man weer zo'n look-a-like als Tygo krijgt (want wat lijken die qua uiterlijk op elkaar zeg!!!), of dat jij nu aan beurt bent!

Succes met de laatste loodjes, ik hoop dat je je kleine snel in de armen kunt sluiten!

Groetjes
Susan

wahahaha hier moest ik ff voor inloggen dinnetje....

maar ehummm inderdaad ik plaatste foto`s van mn buik toen ik de wonderolie net had op gedronken......dus bij deze....giet een scheut van die lekker smeuige olie naar binnen, maak dan foto`s en morgenvroeg lig je in de weeen whahahaha......

ik leef in ieder geval met je mee hoor........

dikke knuffel van ons....en ik weet idd hoe je je voelt...

liefs denise en de rest

hee, nog steeds niks? Hoop dat het plaatsen van de foto helpt! Mooie buik hoor! Ik wens je een vlotte en voorspoedige bevalling toe en dat ie maar snel mag komen!

Liefs,Marcia mv Puck en 34,5 w zwanger

Terug
Bovenaan