buikfotos

Hallo dames,

Zijn er hier nog meer dames die een foto van hun buik op babybrabbel zetten?? Ik vind het zelf leuk om te doen en ook om te vergelijken. Ik zit ook op het maartforum en dan is het leuk om de buikies te zien van de meiden die je 'spreekt'.
Mijn foto heet 15 weken en 5 dagen en mijn gebruikersnaam is anklies.

Ik ben benieuwd of er meerdere zijn!!??

Liefs, Ank
 
Hallo Ank,

Ik ben zelf nog maar net 5 weken, mij zie je dus niet in de buikencollectie. Wel heb ik dit weekend gekeken op deze site, bekeek ook foto's van het jaar of de maand, weet niet meer precies hoe ze dat noemen. Bij één babyfoto stond ook een sterretje achter zijn of haar naam, ik had het idee dat het een doodgeboren kindje is. Vond het zo apart om te zien. Als het inderdaad zo is, kan het niet anders dan dat het verschrikkelijk moet zijn voor de ouders en kan ik heel goed snappen dat je foto's van je kindje maakt, dat zou ik zelf ook doen. Maar heel eerlijk gezegd vond ik het wel shokkerend om zoiets te zien, zeker als je zelf zwanger bent. 's Avonds lag ik in bed en zag het nog steeds voor me. Ik ben dus echt niet blij dat ik ongevraagd met zoiets geconfronteerd ben. (of ik moet het helemaal mis hebben, maar ik vond het er echt uit zien als het babietje overleden is)
Ben erg benieuwd wat anderen hiervan vinden?

Mosy
 
hoi Mosy,

Ik heb net ook even gekeken maar ik weet eerlijk gezegd niet of die babytjes inderdaad overleden zijn. Ik vind het zo vreem, het zijn er best veel die een sterretje achter de foto hebben. Er waren er wel een paar bij waar het er naar uit zag moet ik zeggen. Weet je, als het echt zo is dat die babytjes overleden zijn. Het is hard maar je moet er voor jezelf nuchter onder blijven. Als je eenmaal zwanger bent kom je zo veel dingen tegen die met miskramen, kinderziektes en babysterfte te maken hebben. Het is echt alsof alle tv. programma's er over gaan, of iedereen het er over heeft. Je moet je proberen er niet door te laten beinvloeden hoe moeilijk dat ook is. Ik krijg er ook nachtmerries van maar probeer wel rieel te blijven voor mezelf pppfff...het valt niet altijd mee.
Wat ik er van vind dat dat soort foto's er ook tussen staan.....ik weet het eigenlijk niet. Misschien kan ik me best wel indenken dat ouders dat doen, toch nog trots zijn op hun baby die ze nooit meer aan iemand kunnen leten zien. Ik vind het heel dubbel, ik weet het eigenklijk ook niet, het is en blijft een rot onderwerp.

Liefs, Ank

Ik hou het maar lekker veilig bij de buikengalerij!!!!
 
Terug
Bovenaan