buikfoto's

Hi hi! Heb dit weekend foto's van de buik laten maken en ben er zooooo blij mee! Erg jammer dat we de foto's hier niet kunnen delen. Foto's zijn zeker niet standaard geworden. We hebben in een perenboomgaard geschoten met lief erbij en wel tien verschillende setjes kleding. Echt super.

Hebben jullie nog een fotoshoot in de planning of zelf foto's gemaakt van de buik?

Liefs!

 
Ha Suzanne,

Leuk zeg! Wij hebben ook een fotoshoot in de planning bij een professionele fotograaf. Hij schijnt echt een topper te zijn op dit gebied: http://willemhoogendoorn.nl/. Ik heb al erg leuk contact met hem gehad. We gaan een uitgebreide sessie doen met, net als jij, veel verschillende kledingsetjes!

De shoot staat gepland op mijn allereerste verlofdag, dus dat is een superleuke start. Ik ben dan 34 weken en volgens de fotograaf is dat dé perfecte periode voor mooie buikfoto's! Heb er erg veel zin in!

Liefs, Marieke
 
Wat leuk! Ben super benieuwd hoe je het vindt! Ziet er veelbelovend uit op de site.

Mijn fotografe is www.gabriela-photography.com. Denk dat ze een dezer dagen wel foto's online zet van de shoot. If so dan zet ik een linkje hier!
 
Hey,

Ook ik ga buikfoto´s laten maken rond 34wkn, ze komt ook aan huis. En als de kleine man tussen de 7 en 14dgn is dan komt ze terug om van hem een babyreportage te maken. Ik ga het doen bij www.lillymay.nl. Ben zo benieuwd ik ga nu ook even koekeloeren op de site´s van jullie.

xxx
 
Wauw wat een mooie foto's op de site van gabriela!
Kan me voorstellen dat je voor deze fotograaf hebt gekozen..

andere sites zien er ook leukn uit!

maak zo af en toe wel een "gewone" buikfoto maar dit zorgt wel voor kriebels ..
de "wil ik ook kriebels" ;-)

mooi idee van de hoogedorn fotograaf.. 1 zw foto van de zwangere vrouw en 1 zw foto van de man wanneer de kleine er is .. wauw
 
@MariekeSD nee dat ben ik niet, maar het is wel dezelfde locatie! Dit weekend gaan we de keuze maken uit de foto's en dan zullen ze denk ik wel live komen bij op de site. Keep you posted ;-)
 
Terug
Bovenaan