Buikgriep....ach ja, kan er ook nog wel bij...

Hallo meiden,

Dinsdagavond kreeg ik opeen buikkrampen, dus ik dacht dat m'n eten verkeerd was gevallen, maar dat bleek gister toch wat anders, pfff. Overdag ging het nog redelijk en ik heb het vol kunnen houden tot na pakjesavond, maar daarna ben ik meteen m'n bed in gedoken.
Beetje jammer was wel dat Zoë niet ging slapen na de voeding van 18:30, want papa wilde ook graag wat slaap inhalen, maar dat was hem dus niet gegund :-(
Dinsdagavond hadden we dat "probleem" ook al met Zoë, en daardoor is ze dus te moe om de late voeding goed te drinken. Afgelopen nacht viel het mee, hoefden we er maar 1x uit, maar die nacht ervoor kwam ze dus al vrij snel nadat wij naar bed waren en rond een uur of 5, dus dan kun je daarna eigenlijk ook niet meer slapen...
Al met al was gister dus n heftig dagje, met de hele middag 2 stuiterende kids ivm pakjesavond...

Gelukkig zijn de oudste 2 nu naar school en psz en ik heb Zoë in de kinderwagenbak naast me op bed geparkeerd, zodat ik er niet elke keer uit hoef.

Tot 11:30 kan ik lekker wat extra rust pakken, gelukkig, dankzij m'n moeder, want die haalt Jade op bij de psz.

Hoop dat ik snel van die buikgriep af ben, bleh...
 
Terug
Bovenaan