buikgriep en net zwnager, is dit erg?

ik weet nog maar net dat ik zwanger ben en ik heb sinds eergisteren diaree en ben erg misselijk. mijn darmen doen zeer en ik voel me een beetje slap. kan dit kwaad? hebben jullie dit ook gehad in het begin van de zwangerschap?

xxx jolanda
 
Hoi,

Ik heb precies hetzelfde gehad dit keer!
Ik denk dat het van de zwangerschap komt, de misselijkheid heb ik nog steeds, de diaree is over, ik kan nu juist heel moeilijk naar de wc!
Maar al zou het buikgriep zijn dan kan het verder geen kwaad, als je maar voldoende drinkt!
Heb je trouwens koorts/verhoging? Dat is normaal zo bij buikgriep!!
En touwens gefeliciteerd!!!!!!!

Gr MJ
 
hoi mj,

nee ik heb er geen koorts/verhoging bij, maar voel me wel erg slap. ik ben blij dat jij dit herkent! voel ik me veel meer gerust door. dankjewel voor je reactie!

xxx jolanda
 
Ik heb in week 8 ook buikgriep gehad en heb toen medicijnen tegen de misselijkheid gehad, omdat we niet zeker wisten of de misselijk van de buikgriep of van de zwangerschap kwam. Ik hield 2 dagen lang niks binnen en mocht toen aan de medicijnen. Ik heb na 2 dagen gebeld met de vk en ik moest urine laten onderzoeken, maar als jij niet hoeft over te geven zou ik het aankijken
 
Hoi mama van Milan,

In de eerste weken van m'n zwangerschap had ik, naast misselijkheid, zo'n last van diarree dat ik het (echt te genant) met regelmaat in mijn broek deed!!! Echt het gevolg van hormonen, want verder geen verhoging oid. Zowel de dokter als de VK gaven aan dat dit voor jezelf erg lastig is, maar voor de baby geen enkele kwaad kan! Na een paar weken werdt de diarre gelukkig minder, maar de misselijkheid alleen maar meer. 1 troost, met 13 weken was ik overal vanaf! Even volhouden dus nog!

Succes!
 
Hoi Hoi

Ja heb het ook gehad!
Ik was toen ws 4 weken zwanger en binnen 1 dag 3 kilo afgevallen... vreselijk!
Maar kan geen kwaad, je kindje neemt toch wel wat hij of zij nodig heeft.
En bij twijfel kan je altijd even de huisarts bellen!

Grtz!
 
Terug
Bovenaan