Buikgriep en stijve nek

Ben sinds 2 dagen echt niet lekker, waterdunne ontlasting en overgeven, koorts..
Hebben een extra echo gehad om de baby te controleren want maakte me meteen zorgen ? maar die was helemaal goed!? Daarin erg opgelucht, maar wij zitten midden in een verhuizing, morgen komt de verhuiswagen en de gynaecoloog heeft gezegt dat ik niks mag doen, ik moet veel rust pakken omdat het ook weleens van de stress zou kunnen komen dus dat doe ik dan ook, maar tegelijkertijd voel ik me nu echt nutteloos (ik was en ben nog steeds heel onzeker en hoop dat nu alles goed gaat na meerdere miskramen nu bijna 13 weken, zover is iniedergeval al een mijlpaal voor mij)
Ik heb nu vezelrijke boterhammen, bananen en ORS, dat mag ik van de gynaecoloog 3x per dag, maar het word nog niet echt beter.. de huisarts denkt aan buikgriep, verder heb ik ook een stijve nek, gisteren begon het en vanaf vandaag echt erg, kan alleen recht vooruit kijken maar naar links, rechts of omhoog gaat niet. Hebben jullie ervaringen of tips voor mij?
 
He bah wat vervelend. Helemaal nu je morgen gaat verhuizen. Je hebt goed advies gekregen. En morgen hoe moeilijk ook rustig aan. Je kan dan wel niet tillen en sjouwen. Pak inderdaad je rust. Misschien kan je zorgen als je enigsinds wat kan, voor koffie thee en lunch. Zittend op de stoel het bestek en keuken gerei in de keuken stoppen? ( maar gezien je zegt dat je een kant opkijken al vervelend is, lijkt me dat ook al niks) Zorg dat je een stoel hebt en een doos om je benen languit op te leggen. Zodat je alsnog wat rust kan pakken. Blijf je ors nemen en regelmatig eten en drinken. En als echt helemaal niks gaat, zit er niks anders op dan de hele dag te bivakkeren in rust.

Je gezondheid is het belangrijkste hoe moeilijk ook. Misschien heb je ouders vrienden in de buurt waar je terrecht kan. Zodat de verhuizing door kan gaan. Mits je elders in het land gaat wonen natuurlijk. Ps, vergeet geen tijltje, wc papier een handdoek en reserve kleding appart te houden.
 
Terug
Bovenaan