Buikgriep of bedorven voedsel??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,ik ben nu 27 weken zwanger en voel me erg beroerd.
Sinds gisteren avond ben ik regelmatig aan het overgeven,maagpijn,misselijk en diarree.
Ik heb gisteren avond iets van de friet zaak gegeten en ben bang dat het voesel bedorven was,anders is het misschien gewoon buikgriep.
Maar mijn vraag is of dit kwaad kan voor de baby??
Groetjes,

hoi,

Ik weet het niet zeker hoor, maar zwangerschaps vergiftiging heeft volgens mij ook zulke klachten. Ik weet het dus niet zeker. En je kunt natuurlijk verkeerd op het friet"spul" reageren. Ik zou de vk bellen waar wat je dus zou kunnen hebben. Is het geen zw. vergiftiging dan kun je daar in ieder geval gerust op zijn. Want het is wel heel gevaarlijk.  

Succes en neem het zekere voor het onzekere.

Liefs gerdientje

Hallootje!

Ben met bijna dezelfde klachten vorige week naar de dokter gegaan om mijn urine na te laten kijken. Blaasontsteking of... Vooral veel last van een gevoelige onderbuik.
Er kwam bij mij geen blaasontsteking uit maar wel dat ik een bacterie in mijn urine heb. Daar zou ik dan beroerd van kunnen zijn. De verlosk. ff ingelicht en ik mocht langskomen voor een extra controle. Alles was gelukkig goed met mijn bloeddruk en de  kleine. Zelf kon ze me ook niet meer vertellen dan de dokter zei. En een kuurtje geven kan wel maar liever niet. Ze vertelde dat ze het vaak pas achteraf weten wat ik nu heb. Dus volgende week weer urine-check. Zijn de bacterien meer geworen dan is het een blaasontsteking, en anders waren de bacterien  afkomstig van een buikgriepje. Rusten en slapen is nu het medicijn.

Het kan dus geen kwaad om ff naar de dokter te gaan met je urine. Want van een blaasontsteking kan je  ook goed beroerd worden, en die kan op termijn schadelijk zijn voor de kleine (vroege weeén en zo). Een buikgriepje kan geen kwaad. Tenzij  je koortsig bent, die moet je dan onderdrukken. Enne... bel ook ff je verlosk.  om haar in te lichten, want daar zijn ze voor.  Succes! Greetz Patries 29w4d

hoi hoi
vervelnd he als je jou zo beroerd voelt.
ik weet dat er op het moment buikgriep heerst,wij hebben het hier ook allemaal gehad namelijk.
het kan geen kwaad voor de kleine want die heeft genoeg aan jou reserves,dus daar moet je jou niet zo druk over maken,.aar als je het niet vertrouwd bel de vk toch even.
ik wens je heel veel beterschap.
liefs sil

Terug
Bovenaan