Buikgriep of voedselvergiftiging

<p>Hallo allemaal, </p><p>Gisteravond had ik een Turkse pizza laten bezorgen en sindsdien last van vage buikklachten en dunne ontlasting. Mijn buik lijkt wel een orkest en ik ben misselijk. Druk op mijn maag. Nu vrees ik dat er iets in zat wat niet helemaal goed was en nu maak ik me vreselijk zorgen. Ik let continu op mijn eten en de zaak waar ik heb besteld ziet er schoon uit. Ik was net in huilen uitgebarsten en weet niet goed wat te doen. Hoe denken jullie erover? </p>

Met de kleine gaat alles vast en zeker goed. Het zal waarschijnlijk een slechte reactie zijn of het vettige eten. En misschien nog een combinatie van verkoudheid erbij.
Volgens mij is de kleine met 18 weken al redelijk sterk. Niet zoals in de eerste paar weken. In idergeval beterschap

Ik heb met 9 weken zwangerschap een voedselvergiftging gehad, in het buitenland. Welliswaar zelf gekookt.. Man nergens last van, die at het zelfde
Onwijs lopen spugen en aan de diarree. 
Heel vervelend maar wordt weer beter.. Maak je geen zorgen?? Je bent er nou eenmaal wat extra vatbaar voor

Deze berichten zijn wel een geruststelling. Lig nog steeds op bed maar het erge van slag zijn van mijn buik is al iets minder. 
Dankjulliewel voor de reactie. 

Ik ben 13 weken zwanger nu en vorige week de langste buikgriep van mijn leven gehad. Voor de baby hoefde ik me geen zorgen te maken zo lang ik maar niet ging uitdrogen. Denk dag 1 avondje diarree met 18 weken zwangerschap dan niet zoveel kan aanrichten. Zolang je maar water drinkt! 

Hai, zo de langste buikgriep die je hebt meegemaakt. Zo vervelend! Alweer opgeknapt? Ik voel me vandaag een stuk beter. Duurde inderdaad maar 1 dag en ik dronk veel vocht. Ben wel nog beetje uitgeblust. Ga er maar vanuit dat de kleine de storm niet heeft meegekregen vanuit mijn maag en darmen. Liefs Zoë

Terug
Bovenaan