buikgriep of zwanger?

A

Anoniem

Guest

Hallo daar,

Mijn naam is Marjolein en ik heb een vraagje of iemand dit herkend? Had vorige wk mijn Nod en in het weekend hebben we maar even geklust. Nu ben ik sinds gisteren toch misselijk en moet veel overgeven als ik eenmaal heb overgegeven voel ik me weer goed en lucht het op. Zou je al zo snel kwaaltjes kunnen hebben of heb ik gewoon een buikgriepje? Mijn eisprong was dinsdag zou wel erg snel zijn. Bij mijn dochter was ik pas na 6 weken erg misselijk. Wacht maar af een test zou nu nog niet afleesbaar zijn denk ik.

gr. Marjolein

Eh sorry hoor maar wat bedoel jij met Topic? Ben nog steeds erg misselijk en heb totaal geen honger. groetjes van een ziek vogeltje

gr. Marjolein

Als jij vorig weekend je ongi hebt gehad, en dit weekend hebt geklust dan lijkt het me sterk dat je nu al klachten van een zwangerschap hebt........
Want dan zou je volgens mij (14 dagen later) je eitje hebben, dit weekend.......
Ik zou zeggen, als je graag wilt, klussen voor je leven, maar ik kan me voorstellen dat als je zo ziekig bent dat je daar geen trek in hebt,

Sterkte en beterschap,
Groetjes Rimke

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2008 13:50:12'));

Deze topic is toch al eens geopend?

en?

Sorry ik moest ineens weg waardoor ik mijn reactie op je stukje niet kon geven.
Dus komt wel door dom van mij over nu. Ik bedoel de naam: bruikgriep of zwanger is er al, misschien dat je daar wat informatie met dames kan delen? Niet dat je zelf hier je verhaal niet mag doen hoor, maar dacht misschien kun je daar dingen terug lezen waar je iets aan hebt, dus bedoelde het goed. Wanneer is je   vermoedelijke nod?

Bij mijn eerste was ik ook super ziek na een kleine week, kon niet in auto's zitten of werd super misselijk. We waren op vakantie en heb zelfs een dag onder een handdoek in de schaduw gezeten zo ziek was ik er van....

Het kan dus wel!
ik duim voor je
AnneRobe

Terug
Bovenaan