buikgriep zorgt voor weeen ?!

ik zat even te lezen op babybytes en zag staan dat er een dame was bevallen met 32 weken omdat ze buikgriep had en dat zoon prikkeling op de baarmoeder gaf waardoor ze weeen kreeg!
sjee keek er wel van op!
dat het door zoon simpele bukgriep op gang kan komen..ik blijf wel uit de buurt bij de mensen met de buikgriep zeg!
dit wist ik dus echt niet..jullie wel ?
wel weet ik van hoge koorts en dergelijke..

liefs kim 32,4 weken zwanger!

Ik heb het wel eerder gehoord. Prikkeling van de darmen kan ween opwekken. Maar de andere kant is ook dat dit alleen gebeurt als je baarmoeder er al gevoelig voor was. Het kan een laatste zetje geven. Het is dus niet gezegd dat deze mw niet bevallen zou zijn als ze geen buikgriep had. Wellicht was het toch wel gebeurt.

Daarom moet je op het einde ook niet gaan lopen rommelen met wonderolie enzo om de bevalling op te wekken. Dit prikkelt je darmen zo erg dat je baarmoeder het kan overnemen en je te snel erge ween krijgt. Dit kan voor je kindje weer veel te vlug gaan waardoor hij onrustig wordt en in het vruchtwater gaat poepen. Met alle gevolgen van dien.

Indd moet je baarmoeder wel al uitzichzelf al zo ver zijn. Is dat niet het geval, dan helpen als die huis tuin en keuken middeltjes ook echt allemaal niet. Dus dan zou de buikgriep ook niks doen.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan