Buikgriep

<p>Onze baby van 5weken is afgelopen weekend twee nachten opgenomen geweest met een flinke buikgriep. Vrijdagavond begon ze met flink overgeven. Na 1 nacht aan de sondevoeding met ors weer opbouwen mrt de flesjes. Nu drie dagen thuis en nog steeds houdt ze niet alles binnen. Soms ook diarree maar ook "goede" poep en plasluiers. Pff ik vind het zo zielig en het duurt zo lang..</p><p>Vandaag maar weer ors gegeven in de hoop dat ze iig niet uitdroogt. Ze slaapt veel maar heeft ook momenten dat ze superfit en helder is.</p><p>Zijn er mensen met ervaring met zon lange buikgriep bij een baby ?</p>
 
Mijn dochter (14mnd)  heeft ook de buikgriep gehad.
Na 6 dagen gebeld met HA dat ik het wel erg lang vond duren. HA gaf aan dat deze variant helaas wat langer duurt dan normaal.
Mijn dochter is natuurlijk wat ouder en snap heel goed dat je je zorgen maakt. Maar als je goed de luiers in de gaten houdt, suffig enz. Dan komt t vast goed. 
Misschien dat je vrijdag voor de zekerheid een afspraak bij je huisarts kan maken zodat deze voor het weekend kan controleren of je kleine meid niet uitgedroogd raakt.
Sterkte!! 
 
Terug
Bovenaan