Buikgriep???

Hallo allemaal,
voel me nu al een paar dagen niet zo lekker, extreem moe,gisteravond ben ik met een emmer in bed gaan liggen zo misselijk was ik en hoofdpijn. Vandaag nog wel wat misselijk maar ik voel me niet ziek.Wel moet ik kleine beetjes eten en lust ik even echt geen koffie.
Ik ga er voor mijn eigen onzekerheid maar vanuit dat ik een soort buikgriep heb waar je niet echt ziek van wordt.
Maar misschien,misschien.......

Hey,

ik voel me ook echt raar de laatste dagen. Net zoals je zegt: moe, weinig eetlust, misselijk...
Dacht ook al aan een griepje, maar omdat ik enkele dagen geleden zo'n 2 dagjes bloedverlies gehad heb, denk ik natuurlijk ook aan een zwangerschap!!!
Nou, lekker onzeker dus maar weer!

gr. ikke

Hi, ik zag dat we dezelfde NOD datum hebben.. Nou heb ik de meeste maanden ook wel klachten, maar dit keer echt anders..Ik ga me weer van alles verbeelden..en voel me bovenal ZIEK.
Ik wens je veel succes, en nog maar een weekje duimen maar!

Als ik niet beter wist zou ik ook denken dat ik zwanger was.. voel me ook al dagen ziek en sinds vannacht heel misselijk.. heb er niet van kunnen slapen. Heb steken in mijn buik (op maaghoogte) en een weeig gevoel.. eten kan ik bijna niet, een kopje thee gaat er nog net in. Maar ja, ik zit op dag 7 van mijn cyclus omdat ik vorige week 2 dagen bloedverlies heb gehad.. snap er niets meer van!
Misschien heerst het wel ofzo en zitten wij ons hier allemaal druk te maken om niets!! :-D

Groetjes Aurora
aurora.web-log.nl

Terug
Bovenaan