buikgriep

hoi Anneke ,

heb nu een dochter van 1 jaar en ben weer zwanger !!!!! Bij de vorige zwangerschap heb ik ook een enorme buikgriep gehad en me veel zorgen gemaakt en dus aan de dokter gevraagd !!
Nou je hoeft je geen zorgen te maken over je kindje....je kind neem van jou wat t nodig heeft ook al ben jij grieperig of koortsachtig.....Dit alles natuurlijk wel ten koste van jou maar jj klimt er wel weer boven op...Zorg gewoon goed voor jezelf en probeer extra te drinken......Bij mij was t zo erg dat ik aambijen kreeg , zalf voor gehaald heb wat uiteindelijk weer handig was na de bevalling.....
Geniet van je zwangerschap
 
Het is absoluut niet schadelijk voor je kindje. Het zit goed ingepakt en de placenta zorgt ervoor dat dat soort ziektekiemen niet doorkomen. Ik heb zelf een soort van voedselvergifiting gehad met 13 weken en mocht toen langskomen in het ziekenhuis waar de gyn my verzekerd heeft dat griepjes en bedorven spullen eten heel vervelend is voor jou maar absoluut geen kwaad kan voor het kindje.

groetjes, Jane 24 weken
 
hoi anneke
maak je niet ongerust het kan echt geen kwaad voor je kindje.
ik heb het tijdens mijn zwangerschap nu 3keer gehad...en heel erg!!
je moet alleen kijken dat je niet op je vetreserves gaat leven (dat was bij mij zo) en dan kom je zelf geen stap meer voorruit. maar voor de kleine kan het geen kwaad, die pakt wat ie nodig heeft...je kan je zelf er alleen beroerder door voelen.
veel beterschap
liefs sandy
 
Terug
Bovenaan