buikgriep.

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal gisteren buikgriep gehad denk ik zo vreselijk kramp in me buik overgeven enz. ben nu 9 weken en 5 dagen zwanger. nu denk ik zou me kindje daar ook wat van hebben mee gekregen?? en wie heeft dat ook gehad??

groetjes j...

Hoi jildouw,

Wat vervelend voor je zeg!
Het gaat ook weer goed rond, op de   één of andere manier lijkt het wel of iedereen er even aan moet geloven :( bah!
Maar ik denk dat jeje niet erg druk moet maken..
k zelf ben 2 keeropgenomen geweest wegens ketonen in mn urine (uitdrogen) hielt geen druppie water of wat dan ook binnen..
de doktoren zeiden steeds: maak je niet druk om je vruchtje want die red zich echt wel! we moeten nu even om jou denken.
Ook een keertje goed ziek geweest, hoge koorts enz.. ze zeggen dat je kindje zich ook niet helemaal optimaal is.. maar dat het niet ernstig is.. dit is wat ik weet..
Daar naast ben je ook nog heel pril.. ik denk dat het wel wat mee valt joh.

Lekker genieten van je mini in je buikkie :D

Liefs!
Nog 26 nachtjes te gaan :)

Hoi,
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap de buikgriep gehad en nu net weer de andere griep.
Het kan geen kwaad voor je kindje als je griep hebt,zolang je niet echt uitdroogd. Probeer wat vocht binnen te krijgen. Als je 1 dag niets eet/drinkt is dat ook geen ramp, had ik ook, maar als het te lang duurd, dan even langs de huisarts gaan.

Terug
Bovenaan