Buikgriep

A

Anoniem

Guest
Hai,

Hebben jullie kindjes ook al wel eens buikgriep gehad? Nynke heeft het nu sinds vrijdag en ik heb het idee dat het toch wel minder moet gaan worden nu.
Ben bij de HA geweest maar die kan niets geven.

Ze heeft gisteren gelukkig niet meer overgegeven alleen nog 1x diarree. Vandaag gaat het eigenlijk best goed, maar ze wil niet zoveel drinken. En als ze wil drinken alleen melk en niets anders.

Hebben jullie ervaringen hoe lang zo'n virus duurt? Ik vind het zo zielig....
Tips zijn ook welkom!!

Groetjes,
Patty mv Nynke (7,5 maand)

Hoi Patty,

Ja hoor. In maart heeft Tygo ook flinke buikgriep gehad. 6 hele dagen. Zure dunne spuitpoep en overgeven. Na 4 dagen had ik ook de HA gebeld, aar die zei: "Als hij nog goed drinkt en plast, is er niet veel aan de hand en kan ik er niks tegen doen". De volgende dag werd het al iets minder en de dag erna was het bijna over. In ieder geval niet meer overgeven, alleen nog iets diarree.

Volhouden dus... En letten op de plasluiers. Veel drinken aanbieden. Meer advies kan ik je niet geven.

Heel veel beterschap en suces,
happyM.

Hoi Happy M,

Bedankt voor je tip, toch fijn als iemand even zegt dat zij het ook heeft meegemaakt.
Ik ga dadelijk maar weer eens proberen drinken te geven (om 12.00 uur wilde ze pertinent niets...) maar hopen dat ze weer iets binnen krijgt.

Ze plast gelukkig nog wel, maar niet zoveel. Ze is nog redelijk actief dus ze uitgedroogd is ze niet....

We wachten het af....

groetjes,
Patty

Als ze wel melk drinkt kun je wat meer water toevoegen aan de fles, zo krijgt ze meer vocht binnen.

Heel veel beterschap!

En oh ja heel heel heeeeeeeel veeeeeeeel knuffelen!

Pauline

Terug
Bovenaan