buikgriep

A

Anoniem

Guest
hehe heb ik naast mijn gewone klachten ook sinds zondag buikgriep om te brullen! voel me echt gammel, zere buik natuurlijk......... brrr hoop dat gauw opschiet met opkappen hoop maar dat baby zich eerder aanmeld als 40 weken...
groetjes Lotte 37,5 week

Aargg, jij ook??Tja, wie niet, ik dus ook. En voel me zó opperzielig!!
Pijnlijke buik, ribben gekneusd van het hoesten en meer..
Bahbah, en had me nog wel zo op m'n verlof verheugd..Tis alleen nog maar lappenmand geweest.

Meid; beterschap!

sterkte allebei.... ik hoop dat jullie je snel weer beter voelen, laatste weken ziek zijn is niet leuk!

Liefs, Sas

Sterkte allebei!!!

Is niet fijn om nu nog zo ziek te worden.

Merk hier ook dat er een verkoudheid onder zit maar hoop dat ie nog niet doorzet....of juist nu wel en met een week weg is hahaha (moet nog 4 1/2 week)

Nogmaals sterkte

groet,

bianca

He meiden,
Griep kan ook de start van de bevalling zijn...
Sterkte!
Sonja

Oh bah buikgriep vreselijk is dat vooral als je zwanger bent!! Beterschap!!

Ik ben net van een behoorlijke verkoudheid af waar ik ook echt gammel van was, tegen griep aan zeg maar.. Ik dacht er vanaf te zijn maar vanaf vanmorgen voel ik mijn rechterbijholte...Ik hoop toch echt niet dat dat door gaat zetten!! Ziek zijn is nooit leuk maar als je zwanger bent vind ik het nog eens extra vervelend...

Ik had bij mijn vorige zwangerschap een verkoudheid die ook een maand of 4 aanhield, om gek van te worden, maar nu heb ik tot nu toe nog nergens last van, gelukkig.
Beterschap allemaal !!

Terug
Bovenaan