Buikgriep

hoi dames,

mijn dochter (15 maanden) heeft al een week de buikgriep. oftewel elke nacht overgeven en overdag van die lekkere diarreeluiers.
nu drinkt ze wel veel (meer dan waneer ze gezond is :)), maar vanaf vandaag drinkt ze eigenlijk bijna niks meer.
wel eet ze haar pap en fruit nog wel op, maar het fruit komt er ook weer uit.
haar boterham en avondeten wilt ze dus echt niet eten.
nu ga ik morgen naar de ha om het na te laten kijken.
heb nu ook donperidon en OVS (als ik het goed heb) gehaald, maar wellicht hebben jullie nog tips en ideeen.
vind het zo zielig voor haar.
 
is het wel buikgriep? van tanden krijgen kunnen ze ook behoorlijk ziek zijn.
maar inderdaad als ze buikgriep heeft dan moet het eigenlijk uit haar zelf beter gaan, maar haar darmen kunnen daardoor wel helemaal van streek zijn.
Geef je haar een dag eens alleen maar drinken,en pap en fruit. soms helpt dat om de darmen wat rustiger te krijgen,zoveel mogelijk vloeibaar eten bedoel ik dan.

Succes

Ilse
 
je zal ORS bedoelen, dit is het uitdrogen tegen te gaan.
Ze moeten het wel uitzieken maar ik vind ze klein hoor om een week lang met een buikgriep te laten lopen.
Als het je niet lekker zit gewoon de ha bellen.

geef je de domperidom voor het overgeven?
 
Toevallig heeft mijn dochtertje (Esmee) ook al een week last van overgeven, een virus... heb ook ORS gebruikt en dat hield ze wel binnen. Ook krijgt ze dompiridon zetpil, en ze heeft nu een antibiotica kuurtje van de huisarts gehad.
Is idd erg zielig om je kindje zo te zien overgeven!! Kan er op zo'n moment ook niets aan doen..
Hopelijk is ze snel weer de oude!!
Beterschap met 'r

Groetjes Nicole
 
dit is echt heel raar!!!
ik krijg de berichten die geplaatst zijn niet te zien.
kunnen jullie ze misschien plaatsen onder mijn andere koptje buikgriep?
wellicht zie ik ze dan wel.

ben gisteren met esmee naar de ha geweest.
ze heeft inderdaad de buikgriep.
we dachten gisteren dat het beter met haar ging (wat vrolijker, alerter), maar gisteravond toch weer overgegeven.
ook vandaag is ze niet echt vrolijk.
we waren net begonnen met haar sochtends op te houden, maar nu ze zo ziek is toch maar sochtends weer in haar bedje, zodat ze kan bijslapen.
hopelijk knapt ze snel op
 
Terug
Bovenaan