Buikgriep

Hallo,

Ik benbijna 21 weken zwanger en lig met een fikse buikgriep op bed. Goed drinken en vooral rusten. Verveel me nu toch al aardig. Ik dacht laat ik eens even een kijkje nemen op het forum.
 
pfff ik d8 eens even opzoeken wat ik nu weer heb, maar volgens de dokter toch ook een buikgriepje...vreselijk overgegeven en diarree, hou zelfs geen water binnen...erg vervelend voel me zeeziek! ik zit pas op 8 weken dus hoop dat het niet een infectie is die een miskraam gaat veroorzaken!!!!

iemand ervaring mee?

groetjes
 
Hoi,
Buikgriep schijnt niet gevaarlijk te zijn. Ik heb er ook een paardagen last van gehad rond de 6e week.Gisteren de eerste echo gehad zit nu in de 10e weeken alles zag er gelukkig goed uit!
Voldoende drinken en als het lang aanhoud kan je de verloskundige altijd bellen, zou ik zeker even doen voor de zekerheid.

Groetjes
 
Ik heb me net als jij 2 dagen zo rot gevoeld, niets binnen houden zelfs geen water (geen koorts).
Heb toen de tweede dag de vk gebeld voor advies. Die wilde mijn urine onderzoeken en dat ik toch om medicijnen naar de huisarts ging tegen de misselijkheid. Urine was goed en gebruik nu medicijnen. Na een week mag ik gaan kijken of ik zonder kan. Geweldig tegen de misselijkheid!!!
 
Terug
Bovenaan