Buikje 2e zwangerschap

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben nu 10 weken zwanger, en kan m'n buikje niet meer verbergen. Zelf in losse kleding zie je het. M'n borsten zijn ook gegroeid, en veel kleding zit dan ook niet meer lekker. Gisteren is ons dochtertje 2 jaar geworden,  en hebben we het verteld. Alleen het voelt nog zo vroeg voor positiekleding. </p><p>Zijn er meer dames die in hun 2e zwangerschap snel een bol buikje hadden? </p>

Hoi!
Hier ook hoor. Er is nog maar 1 broek die ik gewoon aan kan. Verder niets. Het is heel normaal. En je bent nu eenmaal zwanger van nummer 2. Waarom zou je het verbergen?! Wees lekker trots op je buik, doe ik ook ;-) 
Het is niet gek om nu al positiekleding te dragen. Heel normaal. Had dat zelfs bij mn 1e al.
Geniet ervan!
Liefs, Maaike

Hoi
ik had al positie broeken aan met 8 weken, mijn buik was helemaal opgezet en mijn borsten waren toen al drie cups groter. Gewoon aantrekken wat lekker zit! Groetjes 

Ik kon met 8 weken ook geen gewone broek meer aan. De meeste mensen vallen het niet op, tot je vertelt dat je zwanger bent.

Same here. Loop ook al vanaf 10 weken in positiebroeken. Ook 2e kindje. Heb nog wel gewone shirts en mn eigen jurkjes aan. Maar mijn broeken passen niet meer dicht. 

Hooiii!
Ook zwanger van nr 2... met een weekje of 9 kon ik het ook niet meer verbergen..
En is ook niet erg.. mijn broeken waren ook het eerste dat niet meer lekker zat.
Inmiddels bijna 21 weken en super rond?
Groetjess!!

Ik heb precies het omgekeerde. Mijn buik is per zwangerschap kleiner en kleiner  geworden. Was vorige week bij de gyn (nu 31 weken) en die zei letterlijk, 'ik moet echt even naar je kijken, waar heb je der verstopt?! '
De eerste was ik redelijk rond.. De tweede al iets minder en nu de derde amper nog een buik
Veel succes iedereen met de zwangerschappen! 

Leuk om te horen dat ik niet de enige ben! Dacht als ik nu al zo'n buikje krijg ben ik benieuwd hoeveel ik aan ga komen haha. Maar nu lijk ik vooral af te vallen. Nergens zin in, en snel een vol gevoel.
Maar, vanaf vandaag ook lekker de zwangerschapskleding uit de kast gehaald en aangetrokken. Zit zoveel fijner, en ook weer erg leuk om dat buikje te showen:) 

Terug
Bovenaan