Buikje, echo, onzeker, fijn, raar, zorgen, leuk, genieten!?!

Pff hebben jullie dat ook? Constant gedachten over:
- is mijn buikje wel normaal?
- het voelt goed, maar is het kindje ook echt gezond?
- het is zo fijn om zwanger te zijn
- pff wat maak ik me toch zorgen, zou dat iets betekenen?
- wat zou het zijn?
- Leuk he zwangeren!
- Genieten man, die buik begint te groeien (is dat wel normaal?)

Word gek van mezelf! Vooral onzeker. Zal blij zijn als we de echo 3 mei hebben gehad!

Lieve knuffel Suus
 
Dat is heel gewoon! Ik heb 2 echo's gehad, maar een week later ga je weer twijfelen of het nog wel goed is. Heb begrepen dat dit je hele zwangerschap zal zijn. Ook als de 1 zegt; goh wat groeit je buikje al, zijn het er toch niet twee? Nee daar hebben ze nog extra naar gekeken (ben zelf tweeling) pff.

Geen zorgen en gewoon genieten, echt waar! En deel je zorgen met je partner of familie, want zij zullen je wel weer geruststellen. En vraag alles aan je verloskundige, dat helpt een stuk!
 
Geen zorgen maken, zolang als bij jezelf het gevoel maar is dat alles goed is. Vertrouw op jezelf. De eerste zwangerschap was voor mij erg moeilijk, veel overgegeven, niet gegroeid en vaak gevloeid. Ik heb nooit de gedachte gehad dat het niet goed zou zijn, daar putte ik toen vertrouwen uit. Luister naar je lichaam, die vertelt het je wel..
 
Blijft idd de hele zwangerschap en dan denk je dat het over is als de kleine er eindelijk is...

Hahaha toen werd het bij mij nog 10 x erger ;-))

( waarom huilt hij nou? Of waarom is hij zo stil? Slaapt hij niet tekort? Of teveel? Drinkt hij genoeg? Niet te snel? Moet ik hem nu laten huilen of toch weer uit bed halen? Verwen ik hem dan niet? Etc etc etc)

Ik ben een vrij nuchter mens en had nooit verwacht dat m'n kind al die gevoelens en twijfels in mij kon losmaken...
 
Hallo allemaal,

Ik ben ook nieuw hier. Mijn naam in Francien en ik ben zwanger van de 7e. Volgens eigen berekening ben ik 18 november uitgerekend.
Maandag krijg ik de echo. Dat is opnieuw erg spannend. Is alles wel goed? Ik herken die vragen allemaal. Zelfs bij de 7e is dat nog weer zo, het lijkt nu alsof mijn buik extra hard groeit. Ik weet niet meer precies hoe het bij onze jongste was, die wordt in oktober al 4.
 
Hi Francien! Proficiat! De 7e wauw dat is pittig!
Fijn dat jullie allemaal bevestigen dat het 'normaal' is hihi. Zal echt blij zijn als we de echo hebben gehad komende dinsdag. Maar idd Martine, misschien duurt die 'zekerheid' dan weer een week hahaha. Ach we gaan er gewoon voor. Heb nu al zin om die kleine friemel in mijn buik te gaan vasthouden!

Hebben jullie trouwens ook van die opgeblazen darmen? Want mijn baarmoeder kan het nog niet zijn. Krijg echt al beetje buikje. Maar nog niet echt aangekomen.. Jullie? x
 
Hej Suzanne!

Ik heb ook last van opgeblazen darmen, vooral in de avond! En heb ook regelmatig last van darmkrampen *auhw*

Ik ben tot nu toe 2,5 kg afgevallen en het begint nu langzaam weer aan te komen. Heb deze week 2 dagen op de bank gelegen door extreme moeheid. Heb opnieuw HB geprikt en dat was goed. Dus last van lage bloeddruk en suikergehalte waarschijnlijk. Nu gaat het wel weer iets beter.

Pff het doet toch meer met je dan ik had verwacht, maar goed je krijgt het ook niet cadeau!
 
Terug
Bovenaan