Buikje p90 lijn

<p>Hoiii, </p><p>Ik heb vorige week een echo gehad waar ze nog keer hebben gemeten omdat ik vertelde dat bij de 4d echo was verteld dat de baby 6 dagen op groei zou voorlopen. </p><p>Nu hadden ze gemeten en zou het buikje op de p90 lijn zitten. De beentjes zaten wel gewoon gemiddeld.</p><p>Betekent dit dat we qua lengte de baby normaal is, maar qua gewicht groter is dan normaal? Ze hebben namelijk geen schatting gegeven wat de baby zou ongeveer zou geen wegen.</p><p>Kan ik gewoon kleertjes van 50 halen of voornamelijk 56 en 62?</p><p>Mijn andere zoontje was erg klein dus vandaar dat ik nu twijfel qua kleding. </p><p>Owjaa ik heb geen suiker daar ben ik al op getest </p>

Ik durf het niet te zeggen.. ik zat wel met zwangerschapsdiabetes en heb vele groeiecho's gehad. Mijn dochter zat op p37 en is uiteindelijk geboren met een nette 7 pond (3425 gram) maar ze was maar 47 cm. Er werdt me wel verteld dat ze een tenger meisje zou zijn maar zo klein had niemand gedacht. Ik zou iig niet teveel van maat 50 halen als je baby nu al op p90 zit met buikje. Je kan altijd bij halen

Kan nog alle kanten op. Ze zitten er vaak ook naast hoor. Die van ons zat met alles boven de p97 (maximale lijn) en keren erna alleen met buik boven de p97 en rest wel boven p90. Wij hebben veel rompers in 50/56 en kleding wel 2 pakjes in 50 en verder 56. Je kunt zo online bijbestellen, maar als hij eerder komt dan wil ik ook gewoon 50 hebben.. 

Kan nog alle kanten op. Ze zitten er vaak ook naast hoor. Die van ons zat met alles boven de p97 (maximale lijn) en keren erna alleen met buik boven de p97 en rest wel boven p90. Wij hebben veel rompers in 50/56 en kleding wel 2 pakjes in 50 en verder 56. Je kunt zo online bijbestellen, maar als hij eerder komt dan wil ik ook gewoon 50 hebben.. 

Nee zit ook echt te twijfelen om niet teveel te halen van maatje 50. Twijfel meer ook omdat we bij ons zoontje voornamelijk 56 hadden en toen tekort hadden in 50 omdat niemand had verwacht dat hij zou klein zou zijn. Hij was 46cm en 2704 gram. Dus toen met spoed kleertjes bij gehaald. 
Jaa kan sowieso nog alle kanten op gaan. Heb 19 juni nog een extra groeiecho dus ben heel benieuwd. Weet wel dat hij vanaf de 20 weken op zijn eigen lijn loopt.
Ben wel heel benieuwd hoe zwaar tie zal wegen?  en natuurlijk hoe tie er uitziet nog 11 weekjes?

Nee zit ook echt te twijfelen om niet teveel te halen van maatje 50. Twijfel meer ook omdat we bij ons zoontje voornamelijk 56 hadden en toen tekort hadden in 50 omdat niemand had verwacht dat hij zou klein zou zijn. Hij was 46cm en 2704 gram. Dus toen met spoed kleertjes bij gehaald. 
Jaa kan sowieso nog alle kanten op gaan. Heb 19 juni nog een extra groeiecho dus ben heel benieuwd. Weet wel dat hij vanaf de 20 weken op zijn eigen lijn loopt.
Ben wel heel benieuwd hoe zwaar tie zal wegen?  en natuurlijk hoe tie er uitziet nog 11 weekjes?

Volgens mij zat ons meisje op p98.. als ik goed begrijp wat jullie bedoelen.. boven de grens dus. 
Ze zou nu bij 32+4 al rond de 2500 gram wegen..
Ik heb wel redelijk wat in maatje 50 want ze kan ook zomaar eerder komen toch.. wel veel 2e hands dus ook niet teveel aan uitgegeven...

Ik zou maat 50/56 halen. Mijn dochters zaten ook ver boven. Hebben allebei maar een paar dagen 50 aan gehad. In het ziekenhuis zijn ze niet opgemeten, wel gewogen 4040 en 3940 gram.

Terug
Bovenaan